جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تصاویر/ دیدار دبیر ،معاونین ستادی و مدیران دفاتر استانی شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: امروز اگر می خواهیم اعتماد جامعه مخاطب را به دست بیاوریم، باید تقوای الهی و خلوص نیت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با دبیر، معاونین ستادی و مدیران دفاتر استانی شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور که ظهر سه شنبه برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور اعزه در استان آذربایجان غربی، گفت: استان آذربایجان غربی، بهشت اقوام و مذاهب ایرانی است و حضور اعزه گرامی را در این استان ارج می‌نهم.

وی با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین علیه السلام، گفت: اگر کسی به فکر آخرت باشد، خداوند دنیای وی را مدیریت می‌کند و هر کسی درون و باطن خود را مدیریت و اصلاح کند، خداوند ظاهر او را اصلاح می‌کند و هر کسی میان خود و میان خداوند را اصلاح کند، خداوند تبارک و تعالی رابطه او با مردم را اصلاح می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی ادامه داد: اگر امروز در دفاتر مراکز اسلامی به این مسئله توجه کنیم و تمامی دغدغه خود را عمل به وظیفه دینی خود قرار دهیم، مطمئناً خداوند تبارک و تعالی امور دیگر ما را مدیریت و اصلاح خواهد کرد و در فردای قیامت در محضر خداوند تبارک و تعالی، سربلند خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی درپایان تصریح کرد: کار شما بسیار حساس است و در این راه بدون شک، بدون عنایت الهی نمی‌توان این راه را طی کرد؛ لذا امروز اگر می‌خواهیم اعتماد جامعه مخاطب را به دست بیاوریم، باید تقوای الهی و خلوص نیت داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha