یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
دانش‌آموزان نهاوندی با حوزه علمیه آشنا شدند

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند گفت: به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با محیط حوزه علمیه اردوهایی یک روزه با حضور دانش‌آموزان نهاوندی برگزار شد.

حجت الاسلام عباس مولوی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، با اشاره به لزوم آشنایی نسل جوان با محیط حوزه‌های علمیه و ارتباط با روحانیت، اظهار داشت: مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با محیط حوزه علمیه اقدام به برگزاری اردوهایی یک روزه با حضور دانش‌آموزان کرده است.

وی افزود: دانش‌آموزان در این اردو ضمن حضور در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و اطلاع از شرایط تحصیل در حوزه، با وظایف روحانیت نیز آشنا می‌شوند.

حجت الاسلام مولوی، با بیان اینکه در کنار حضور در مدرسه، برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تربیتی نیز برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده است، ابراز کرد: حضور در گلزار شهداء و زیارت امام زادگان محمد و علی(ع) نیز از دیگر برنامه‌های این اردوهای یک روزه است.

وی با اشاره به استقبال دانش‌آموزان از برگزاری چنین اردوهایی، یادآور شد: همچنین در این برنامه‌ها ضمن معرفی شرایط پذیرش در حوزه‌های علمیه، دانش‌آموزان شبهات خود را نیز مطرح و توسط اساتید و طلاب به آن پاسخ داده می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha