شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
سیریک

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سالاری با اشاره به طرح کالابرگ گفت: در این طرح باید نظارت کامل شود،همانند بانکی نباشد که اگر پول در حساب دارید به شما وام میدهد اگر این شخص پول در حساب داشته باشد دیگر نیاز به وام ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، نماز جمعه شهرستان سیریک به امامت حجت الاسلام والمسلمین محسن سالاری برگزار شد. امام جمعه شهرستان سیریک گفت: یوم الله ها را گرامی میداریم و بخصوص یوم الله اعظم که وعده صادق بود، دولت مردان و میدان گَردان های اقتصادی باید همانند وعده صادق نظامی که امنیت و اقتدار کشور را به جهانیان نشان دادن شما هم وعده صادق اقتصادی خود که مردم آن را حس کنند نشان دهید.

خطیب نمازجمعه شهرستان سیریک در ادامه با اشاره به طرح کالابرگ گفت: در این طرح باید نظارت کامل شود،همانند بانکی نباشد که اگر پول در حساب دارید به شما وام میدهد اگر این شخص پول در حساب داشته باشد دیگر نیاز به وام ندارد.

کسی که برای گرفتن کالابرگ آمده این دیگر پسندیده نیست که همان اندازه یا مقداری پول درون حساب باشد تا بتوانید خرید کند تا بتواند از این طرح بهرمند شود.

حجت الاسلام والمسلمین سالاری با اشاره به سالروز شهادت امام صادق علیه السلام اظهارکرد:یکی از شگفتی‌های امام صادق( ع) این است که دشمنانش هم از نکات مثبت ایشان سخن می گویند و می‌گویند ایشان آگاه و داناترین شخص روی عالم خاکی است.

بهترین تعریف و فضل همین که دشمن از او تعریف کند.

وی در ادامه افزود: امام مهندس فرهنگی بود، امام با مهندسی فرهنگی خود در دوران خفقان و کوران شبهات توانست شاگردانی مهم تربیت کند.

امام صادق توانست از تهدید ها فرصت بسازد و زیست زندگی را به ما یاد داد، حضرت به ما آموخت کار فرهنگی عکس و جلسه و گزارش نیست بلکه زیست است اول باید خودمان را اصلاح کنیم تا بتوانیم دیگران را اصلاح کنیم.

خطیب این هفته شهرستان سیریک با اشاره با ۱۸ اردیبهشت ماه سالروز خروج آمریکا از برجام نافرجام گفت:دوستانی که می گفتند تولید آب ما بستگی به برجام دارد افتتاح های واقعی رئیس جمهور وقت را در سمنان و جاهای دیگر ببیندو دل خوش به قول و قرارهای های دشمنان به ظاهر دوست دل نبندن.

وی در پایان خطبه از حضور معاون دادگستری جناب دکتر مسجدی رئیس سازمان پزشک قانونی کشور به شهرستان سیریک تقدیر و تشکر کردند و گفتند ان شاالله این سفر باعث برکت برای شهرستان سیریک باشد و گره هی از مردم باز کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha