شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
امام جمعه مشگین شهر

حوزه/ امام جمعه مشگین شهر گفت: زیر سؤال بردن مشروعیت جامعه اسلامی و اعتبار نظام از جمله اهداف جنگ شناختی است و تضعیف اعتقاد، اعتماد، باور و عزم اراده نخبگان جامعه در همین راستا است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین رضا با وقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر با تشریح ابعاد جنگ شناختی، اضافه کرد: زیرسؤال بردن مشروعیت جامعه اسلامی و اعتبار نظام از جمله اهداف این جنگ است و تضعیف اعتقاد، اعتماد، باور و عزم اراده نخبگان جامعه در همین راستا است.

خطیب جمعه مشگین شهر افزود: متأسفانه در برخی از این موارد خودی ها نیز با دشمن هم نوا می شوند.

وی با بیان اینکه جنگ شناختی پیشرفته ترین نوع جنگ نرم است، فروپاشی بنیان خانواده خصوصا تضعیف باورهای اعتقادی و ارزش های اسلامی مادر خانواده با گرفتن درک و فهم آنان را از دیگر اهداف این جنگ دانست.

امام جمعه مشگین شهر تصریح کرد: راهکار اصلی مقابله با این جنگ استمرار راه و روش شهدا و عمل به وصایای شهیدان است، که همان مجاهدت، ایستادگی و مقاومت است.

حجت الاسلام والمسلمین باوقار در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت : وعده صادق ادامه عملیات طوفان القصی و عملیات غرور آفرین بیت المقدس است و بزودی طومار رژیم جعلی اسرائیل در هم پیچیده خواهد شد.

امام جمعه مشگین شهر در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به نمایندگان استان، گفت: اکنون رقابت های انتخاباتی تمام شده و با تکمیل مجمع نمایندگان استان بزودی زمینه خدمت به مردم و کشور در مجلس دوازدهم آغاز می شود.

وی افزود: جواب اعتماد مردم از سوی منتخبان، حل مشکلات آنان از جمله مشکلات معیشتی و اقتصادی است.

گرامیداشت دهه کرامت، دعوت شهروندان به اهدای خون و تشریح اهمیت فراوانی جمعیت به عنوان یکی از ابزارهای مهم قدرت هرکشور از دیگر سخنان امام جمعه مشگین شهر بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha