شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
کد خبر: 1157599
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
ر

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز گفت: فتح خرمشهر هم فتح‌الفتوح بود و هم مقدمه فتوحات دیگر و باعث عقب‌نشینی رژیم بعث عراق و حامیانش شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته جزیره کیش، اظهار داشت: در آستانه ولادت باسعادت امام رضا(ع) هستیم، این مناسبت ارزشمند را تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم و امیدواریم همه ما از هدایت امام رضا(ع) و اهل‌بیت(ع) در دنیا و از شفاعتشان در آخرت بهره‌مند باشیم.

امام‌جمعه کیش با تأکید بر اینکه همه باید برای مؤلفه قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم، گفت: مسئله سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر را در پیش داریم، روز مقاومت و ایثار مسئله بسیار مهم و حساسی است که باید برای نسل جدید بیان شود.

وی تأکید کرد: دشمن آمده بود تا خرمشهر را تصرف کند و دیگر از آن بیرون نرود و حتی اسم آن را هم عوض کرده بودند، اما با دلاورمردی‌ها، ایثار، اخلاص و مجاهدت جوانان ما یک وجب از خاک جمهوری اسلامی جدا نشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بی‌نیاز تصریح کرد: فتح خرمشهر هم فتح‌الفتوح بود و هم مقدمه فتوحات دیگر و باعث عقب‌نشینی رژیم بعث عراق و حامیانش شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از فتح خرمشهر بود که صدام و حامیانش به فکر پیشنهاد قطعنامه ۵۹۸ افتادند، ابراز کرد: این پیروزی آن‌چنان ضربه‌ای زد که آنها دیگر نتوانستند اقدام دیگری کنند و جبران کنند.

امام‌جمعه کیش تصریح کرد: اقتدار امروز ما در منطقه و در سطح بین‌الملل و محور مقاومت و برکات وعده صادق، این‌ها مقدمه‌اش از فتح خرمشهر و سوم خرداد و جوانمردی‌ها و رشادت‌ها این جوانان مجاهد و انقلابی و مخلص همچون شهید صیاد شیرازی، شهید حسن باقری آغاز شد.

وی تأکید کرد: در رابطه‌با آموزش و پرورش متأسفانه مشکلی پیش‌آمده و موجب نگرانی عده‌ای در جزیره کیش شده که لازم است باتوجه‌به دغدغه‌های موجود صحت‌وسقم مسئله بررسی شود و نتیجه آن هم از مجاری قانونی به مردم اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha