یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
کد خبر: 1157060
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
خنداب

حوزه/ مبلغه مدرسه علمیه مهدیه خنداب گفت: فرزند آوری یکی از مهمترین پایه‌های تحکیم خانواده است و فرزندان سرمایه‌های زندگی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، خانم طاهره رضایی پور، مبلغه مدرسه علمیه مهدیه خنداب در نشست جوانی جمعیت که در این مدرسه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: زندگی انسان دارای سه مرحله مهم است که عبارتند از: ازدواج، اقدام به فرزند آوری و تولد فرزند.

وی گفت: به هر کدام از این مراحل باید توجه ویژه شود تا چیزهای دیگر جای آنها را نگیرد، اما در حال حاضر دختران به جای توجه به امر مهم ازدواج و فرزندآوری به مدرک گرفتن رو آورده‌اند

رضایی خاطرنشان کرد: دخترانی که درس را اصل زندگی خود قرار داده‌اند، زمانی‌ سراغ ازدواج می‌روند که فرصت فرزندآوری را از دست داده‌اند و این یک ضربه‌ بزرگ به آینده کشور است.

وی تصریح کرد: فرزند آوری یکی از مهمترین پایه‌های تحکیم خانواده است و فرزندان سرمایه‌های زندگی هستند، پس باید سرمایه هایمان را زیاد کنیم.

وی ابراز کرد: مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند که کشور از نظر جوانی جمعیت در حالت بحران است و زنان انقلابی در این زمینه باید جهاد بکنند.

رضایی اظهار کرد: اشتباه رایج است که خیلی‌ها گمان می‌کنند اصلی‌ترین عامل مانع فرزندآوری، شرایط اقتصادی است، ما دوران طلایی سال ۹۱ تا ۱۴۰۰ را برای فرزند آوری از دست داده‌ایم و لذا نباید این بحران و تأکیدات مقام معظم رهبری را نادیده بگیریم.

انتهای پیام.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha