شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
تجلیل از خیرین مدرسه ساز

حوزه/ در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز، از ۳۰ خیر فعال که بیشترین تلاش را برای توسعه سرانه آموزشی استان قم داشتند تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز که با شعار خیرین مدرسه ساز، پیشران ایران قوی در اردوگاه فرهنگی تربیتی ۱۵ خرداد قم برگزار شد، ضمن تجلیل از خیرین، برنامه‌ها و اهداف توسعه محور آموزش و پرورش استان تبیین شد.

احمدرضا اجتهادی، مدیرکل نوسازی مدارس قم با بیان اینکه سال گذشته ۲۱۰ کلاس با همت خیرین ساخته و به سرانه آموزش استان اضافه شد گفت: تا پایان امسال نیز پیش بینی می‌شود با تلاش خیرین همین میزان کلاس ساخته شود.

آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه هم در این مراسم با تاکید بر جایگاه مهم و تاثیرگذار آموزش و پرورش و نخبگان در توسعه کشور، گفت: این نهاد ارزشمند به‌عنوان هسته اصلی، کانون تربیت و آینده ساز جامعه است که باید نهایت کرامت را برای آن قائل بود.

سیدمحمد آقامیری، استاندار قم نیز با قدردانی از زحمات و تلاش مستمر خیرین برای ساخت مدرسه در نقاط مختلف استان، گفت: اقدامات فاخر، ماندگار و ارزشمند خیرین همیشه در یاد اهل علم می‌ماند و از یادها نمی‌رود.

در حال حاضر ۶ هزار و ۸۰۰ کلاس درس در استان قم در خدمت نظام تعلیم و تربیت قرار گرفت است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha