دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در پی شهادت امام جمعه تبریز، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی شاهرودی رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در پی شهادت امام جمعه تبریز، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

محضر مبارک حضرت آیت ‌الله سید محمدتقی آل هاشم

سلام علیکم

خبر شهادت فرزند برومندتان آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم، جهادی، مردمی، محبوب و مخلص تبریز در مسیر جهاد خدمت رسانی همراه با رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و استاندار محترم و سایر همراهان، موجبات تألم و تأثر شدید گردید.

بدون تردید جز شهادت نمی‌توانست پاداش مجاهدت مخلصانه ایشان که در طول بیش از چهار دهه شبانه روز در جبهه‌های مختلف لباس سربازی نظام مقدس اسلامی را بر تن نموده بودند، باشد.

این شخصیت ولایت مدار که در سنگرهای مختلف آموزش و تربیت چه در دوران مسئولیت در ارتش جمهوری اسلامی و چه در دوران تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم در سنگر نماینده ولی فقیه و امامت جمعه، خالصانه و خستگی ناپذیر الگوی عالم عامل بودند و با تواضع در برابر مردم، امام جمعه‌ای برای تمام روزهای هفته به شمار می‌رفتند شخصیتی محبوب و دوست داشتنی بودند که فقدانشان به حق از مصادیق «إِذَا مَاتَ الْمُؤْمِنُ الْفَقِیهُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ‌ء» است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این مصیبت به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و محضر رهبر معظم انقلاب حفظه الله، این ضایعه مولمه را به حضرتعالی و همسر و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده و آرامش ابدی ایشان در آغوش گرم ولی نعمتمان امام رضا(ع) را از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نمایم.

۳۱/۲/۱۴۰۳
محمود محمدی شاهرودی
رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha