دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
عزا

حوزه/ جامعه روحانیت مبارز و حوزه علمیه استان لرستان در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، جامعه روحانیت مبارز و حوزه علمیه استان لرستان در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المؤمِنینَ رِجالٌ صَدقوا ما عاهَدوا الله عَلیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلاً
ارتحال شهادت گونه خادم الرضا، خادم المله و مجاهد خستگی ناپذیر و یار صدیق و وفادار امامین انقلاب حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی(ره) مظهر خدمت بی منت و صادقانه به ملت شریف ایران و به حق، سیدالشهدای خدمت هستند و یاران و همراهان ایشان، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه مردمی و انقلابی تبریز حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم و وزیر پرتلاش و خادم جبهه مقاومت دکتر امیرعبداللهیان و استاندار جوان آذربایجان شرقی دکتر رحمتی و تیم حفاظتی در سانحه سقوط بالگرد موجب تاثر و تاسف همگان گردید.

امید است خدای متعال روح آن عزیزان را قرین رحمت واسعه خویش و عنایات خاصّه حضرت ثامن الائمه علی بن موسی‌الرضا (علیه السلام)، همنشین انبیاء و اولیاء و شهداء قرار داده و خون پاک آنان را موجب تعالی و رشد نظام اسلامی قرار دهد.

همانگونه که در مسیر رسیدن به تمدن اسلامی در مراحل گذشته آن یعنی انقلاب اسلامی، نظام اسلامی و حکومت اسلامی عالمان و مجاهدان بزرگی مانند شهید مطهری، بهشتی و یارانش، رجایی، باهنر و سلیمانی و ... نثار شدند ، حال در مرحله دولت اسلامی نیز شاهد شهادت این عزیزان بودیم .

ان شاالله بزودی ثمرات خون همه شهدای انقلاب، مقاومت و خدمت رسیدن به جامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی را رقم خواهد زد.
جامعه روحانیت مبارزه استان لرستان این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت بقیه الاعظم (عج) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) ، حوزه های علمیه، ملّت شریف ایران اسلامی، مردم ولایت مدار و انقلابی استان لرستان و خانواده محترم و معزا و داغ دیده آنان تعزیت و تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت داریم.

جامعه روحانیت مبارز استان لرستان
مدیریت حوزه علمیه استان لرستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha