دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
شهادت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بروجرد گفت: شهید رئیسی فارغ از هیاهوهای سیاسی و دعواهای جناحی تنها به فکر مردم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام عبدالله قدمی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بِسمِ اللهِ الرَحمنِ الرَحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر شهادت مظلومانه خادم الرضا (ع) رئیس جمهور خدوم و محبوب کشورمان، شهید حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به همراه جمعی از مسئولین خدوم کشوری، دل‌های همه ایرانیان و مظلومان عالم را داغ‌دار کرد و با شهادت این چنینی مدال «سیدشهیدان خدمت» را بر سینه اش آویخت.

این مرد الهی، پرتلاش، خدمتگزار و انقلابی ثابت کرد که می توان مسند قدرت را به عرصه خدمت تبدیل کرد و فارغ از هیاهوهای سیاسی و دعواهای جناحی تنها به فکر مردم بود.
شهید جمهور عزیز و همراهانش به ما طلاب حوزه های علمیه آموختند، در رکاب امام زمانمان تا پای جان ایستادگی کنیم و تا نفس در بدن داریم لحظه ای از خدمت و انجام وظیفه غفلت نکنیم.

مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد این ضایعه تاسف بار را خدمت امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف ، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و مردم ولایت مدار ایران اسلامی تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای همه شهدای این حادثه تلخ طلب علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت می نماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha