دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
شهید آیت الله رئیسی

حوزه/ استاد سطوح عالی حوزه، شهادت جانسوز رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله نجم الدین طبسی، استاد سطوح عالی حوزه، شهادت جانسوز رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله و إنا إلیه راجعون

خبر جانسوز شهادت خادم الرضا و پیرو اهل بیت علیهم السلام، مطیع ولایت فقیه، دلسوز ملت و حامی محرومان و مستضعفان، عالم متقی، وارسته، متواضع و متعهد حجت الاسلام و المسلمین حاج سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان، بویژه امام جمعه محترم و محبوب تبریز و عضو خبرگان رهبری حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم و وزیر متعهد و دلسوز امور خارجه جمهوری اسلامی ایران جناب آقای حسین امیر عبداللهیان، مایه تأثر و تألم فراوان اینجانب و عموم ملت شریف ایران و مسلمانان و آزادی خواهان جهان گردید.

این مصیبت بزرگ را به ساحت قدس ولی نعمتمان حضرت امام عصر روحی فداه و به محضر رهبر معظم انقلاب و مراجع معظم تقلید، حوزه های مقدس علمیه و مردم شریف ایران تسلیت می گویم و از خداوند عزوجل درخواست علو درجات برای آن عزیزان آسمانی و صبر جمیل برای بازماندگان و ملت داغدیده دارم.

نجم الدین طبسی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha