شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
همایش منزلت ادیان و مذاهب در جمهوری اسلامی با نگاهی به بیانیه گام دوم انقلاب

حوزه/ همایش منزلت ادیان و مذاهب در جمهوری اسلامی با حضور نمایندگان ادیان و مذاهب کشور در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، همایش منزلت ادیان و مذاهب در جمهوری اسلامی با نگاهی به بیانیه گام دوم انقلاب پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.

در این همایش حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب، همایون سامه یح نجف‌آبادی نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام محمدمهدی تسخیری معاون ارتباطات و امور بین‌الملل دانشگاه ادیان و مذاهب، مولوی عبدالحلیم قاضی مفتی اهل‌سنت سیستان و بلوچستان و موبد بهزاد نیک دین نماینده جامعه زرتشتیان به ایراد سخنرانی پرداختند.

همایش منزلت ادیان و مذاهب در جمهوری اسلامی با نگاهی به بیانیه گام دوم برگزار شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: به اسم اسلام اروپایی کشورهای اروپایی به دنبال تغییر در محتوی دینی مسلمانان هستند.

همایون سامه یح نجف‌آبادی نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: یهودی‌ستیزی در اروپا موجب شده که در برخی از کشورها مانند فرانسه شاهد مهاجرت یهودیان هستیم.

موبد بهزاد نیک دین نماینده جامعه زرتشتیان در اصفهان نیز در این همایش گفت: جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در وحدت ادیان داشته و ما زرتشتیان به حکومت عدل امام علی (ع) اعتقاد داریم.

همایش منزلت ادیان و مذاهب در جمهوری اسلامی با نگاهی به بیانیه گام دوم برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha