یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
معاون پژوهشی حوزه علمیه هرمزگان

حوزه/ معاون پژوهشی حوزه علمیه استان هرمزگان از کسب رتبه اول حوزه استان در بخش مشارکت طلاب در کانون‌های علمی در سطح کشور خبرداد.

حجت‌الاسلام عباس خیراندیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، اظهار کرد: ۴۵ کانون علمی طلاب در مدرسه علمیه در استان هرمزگان با هدف زمینه‌سازی برای مشارکت فعال طلاب در فعالیت‌های علمی ـ پژوهشی، تشکیل و تقویت شد.

وی، با ذکر این نکته که ۶ کانون علمی برتر برای تقدیر به شورای پژوهش استان هرمزگان معرفی شده‌اند، عنوان کرد: این ۶ کانون علمی برتر شامل کانون علمی رسانه و فضای مجازی مدرسه علمیه مولودکعبه شهرستان جاسک، کانون علمی رسانه و فضای مجازی مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) شهرستان جزیره قشم، کانون علمی تبلیغ مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهرستان بشاگرد، کانون علمی ادبیات عرب مدرسه علمیه امیرالمومنین علیه السلام سندرک، کانون علمی اخلاق مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) شهرستان رودان و کانون علمی رسانه و فضای مجازی مدرسه علمیه آل البیت علیهم السلام شهرستان بندرلنگه است.

معاون پژوهشی حوزه علمیه استان هرمزگان، با اشاره به کسب رتبه اول حوزه استان در حوزه مشارکت طلاب در کانون‌های علمی، تصریح کرد: این موفقیت مرهون تلاش تمام مدارس علمیه استان هرمزگان است و این مهم بدون تلاش‌های مدیران و معاونین حوزه‌های علمیه هرمزگان قابل دست یافتن نبود.

حجت‌الاسلام خیراندیش اظهار کرد: از نهادهای فرهنگی درخواست تقویت ارتباط و همکاری خود با حوزه‌های علمیه را دارم تا امکان رقابت با تمام حوزه‌های علمیه کشور برای هرمزگان فراهم شود.

وی، با ذکر این نکته که در حال حاضر با چالش‌های زیرساختی در حوزه آموزش و پژوهش روبرو هستیم، تشریح کرد: با وجود تمام چالش‌ها با قدرت در حال رقابت با تمام مدارس علمیه کشور هستیم و با دستان خالی کلمه ما می‌توانیم را به منصه ظهور رساندیم.

معاون پژوهشی حوزه علمیه استان هرمزگان خاطرنشان کرد: رقابت حوزه علمیه با وجود تمام کاستی‌ها با مدارس سراسر کشور نباید باعث عدم تجهیز زیرساخت‌ها شود تا ان‌شاءالله مدارس علمیه و حوزه‌های علمیه استان هرمزگان در رقابت‌های کشوری خوش بدرخشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha