یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
شهید آوینی

حوزه/ محقق و پژوهشگر حوزه علمیه خواهران گفت: از جمله ویژگی ها و شاخصه های بارز شهید آوینی می توان به زمان شناسی و تعهد انقلابی ایشان اشاره کرد.

نرجس شکرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به سالروز شهادت سید مرتضی آوینی و گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهید آوینی با تفکر اسلامی و انقلابی خود و قلم متعهدانه از ارزش های اسلامی و انقلابی به خوبی دفاع کرد و در مسیر تبلیغ و نشر آموزه های دینی گام های استواری برداشت.

وی افزود: آقا سیدمرتضی آوینی به خصوص توانست با ساخت مستندهای بسیار تاثیرگذار و ارزشمند که شاهکارش همان روایت فتح است، به انتقال فرهنگ و معارف اصیل دفاع مقدس بپردازد و انصافاً هنوز هم آثار ایشان دیدنی و تکان دهنده است.

این محقق و پژوهشگر حوزوی همچنین گفت: نسل جوان مؤمن و انقلابی به خصوص در مسیر عمل به مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین به خوبی می تواند از شیوه و سیره این شهید عزیز الگوگیری کند چه آن که شهید آوینی شخصیتی بود که در سایه اخلاص و تعهد ایمانی و انقلابی، کارهای بسیار ماندگار و تأثیرگذاری کرد که همچنان برای رهجویان حقیقت، الهام بخش است.

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید امروز یکی از مهم ترین راه ها برای تبلیغ دین و دفاع از انقلاب اسلامی این است که مسلح به قلم و ابزار هنر شویم و و با کلاس های آموزشی و مطالعه و تمرین و ممارست بسیار و نیز بهره گیری از اساتید مجرب و متعهد، خود را هر چه بیشتر در زمینه نویسندگی و پژوهشگری و نیز تولید آثار هنری، قوی و توانمند کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha