دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تصاویر/ هم اندیشی فعالان و تشکلهای حوزوی در عرصه بین الملل

حوزه/ حجت الاسلام حسینی، حوزه های علمیه را بی بهره از بودجه های عرصه تبلیغ بین الملل دانست و گفت: حوزه های علمیه از انبوه بودجه های تولید محتوا و ترجمه محروم مانده است و این امر باید مورد پیگیری واقع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسینی، نماینده مرکز بین المللی نشر اندیشه اسلامی (مبنا)، عصر سه شنبه در نشست هم اندیشی فعالان و تشکل های حوزوی تبلیغ بین الملل که در سالن همایش های غدیر مجتمع فرهنگی یاوران مهدی موعود(عج) قم برگزار شد، گفت: تولید محتوا و ترجمه مهمترین مباحث در عرصه تبلیغ بین المللی هستند.

وی افزود: ما زمانی که آیت الله اعرافی مسئولیت مدیریت حوزه های علمیه را به دوش گرفت، بسیار خرسند شدیم؛ زیرا وی از فعالان عرصه تبلیغ بین المللی بوده و با مسائل، مشکلات و الزامات این عرصه به خوبی آشنایی دارد.

این مبلغ بین الملل، خاطرنشان کرد: متأسفانه تاکنون ارتباط گیری مناسبی از سوی مراکز تولید محتوا و ترجمه که در خارج از کشور فعالیت دارند با حوزه های علمیه که محل تولید دانش دینی هستند به عمل نیامده است.

وی، حوزه های علمیه را بی بهره از بودجه های عرصه تبلیغ بین الملل دانست و گفت: حوزه های علمیه از انبوه بودجه های تولید محتوا و ترجمه محروم مانده است و این امر باید مورد پیگیری واقع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha