یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
احمدی نیا

حوزه/ یک بازیگر گفت: در سریال «حکم رشد» به شکلی غیر مستقیم به موضوع مدافعان حرم توجه می‌شود.

پیام احمدی‌نیا، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: موضوع و محور سریال «حکم رشد» خانواده است این مجموعه همچنین می‌گوید جامعه نیز می‌تواند با یک همبستگی و دلبستگی، شبیه یک خانواده عمل کند یعنی مردم نسبت به احوالات هم دغدغه داشته باشند.

وی درباره نگاه سریال به «مدافعان حرم» نیز چنین توضیح داد: این کار به صورت مستقیم به این مضمون توجه ندارد بلکه تلاش کرده در لایه‌های قصه این موضوع را مدنظر قرار دهد. چرا که این شکار می‌تواند تاثیرگذاری مناسب را به همراه داشته باشد.

این بازیگر در پاسخ به این سوال که چه عواملی باعث موفقیت این سریال شده است، بیان کرد: برای اینکه یک مجموعه نمایشی بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کند چند عامل نیاز است. اولین نکته به فیلمنامه مربوط می‌شود. اگر قصه و فیلمنامه کیفیت و قوام لازم را داشته باشد مطمئناً امکان موفقیت آن مجموعه بسیار بیشتر خواهد بود. «حکم رشد» نیز فیلمنامه‌ای بسیار قوی داشت و همین عامل باعث شد بازی در این مجموعه را قبول کنم.

احمدی‌نیا ادامه داد: دومین شرط برای موفقیت یک سریال داشتن عوامل خوب است یعنی از بازیگر گرفته تا کارگردان و عوامل پشت دوربین باید کیفیت کاری لازم را داشته باشند این اتفاق به گواه بسیاری از مخاطبان سریال این ویژگی را هم دارا بود.

این کارگردان تاکید کرد: سریال‌هایی نظیر «حکم رشد» قادرند به نوعی پیشگیرنده معضلات اجتماعی باشند چون تماشاگر با دیدن چنین آثاری با عواقب آن نیز آشنا می‌شوند هرچند ممکن است درصد بسیار کمی نیز جذب برخی رفتارهای نادرست این تولیدات شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha