شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
سردار کبیری پور

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: از جمله اصلی ترین و مهم ترین دلایل توفیق ملت ایران در طول ۴۴ سال اخیر می توان به برخورداری از اندیشه و روحیه بسیجی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار مهدی کبیری پور طی سخنانی در دوره توانمندسازی مسئولان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران استان قم، ضمن تقدیر از حضور حماسی و بسیار پرعظمت ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ابراز داشت: مردم ما نشان دادند که در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و پیروی از آرمان های امام راحل و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری، حقیقتاً نمونه و بسیار شاخص و ممتاز هستند و دشمن این پیام را این بار هم به صراحت دریافت کرد.

وی با بیان این‌که بخش مهمی از توفیقات ملت ما به برکت روحیه انقلابی و بسیجی و اندیشه بسیجی است، گفت: تا وقتی که در کشور در سایه ولایتمداری و اتحاد ملی این روحیه و اندیشه بسیجی وجود داشته باشد به حول و قوه الهی بر مشکلات غلبه می کنیم.

وی همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با بسیج و کارکردهای آن در عرصه های مختلف افزود: در تمدن نوین اسلامی همت ما باید بر تقویت و توسعه اندیشه و روحیه بسیجی باشد تا منویات مقام معظم رهبری در مورد بسیج در گام دوم انقلاب محقق گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha