پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 1074330
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
نشست یزد

حوزه/نشست هیئت امنای مدرسه علمیه خواهران معصومیه سلام الله علیها یزد با حضور مسئولان استانی و مدیر حوزه خواهران استان یزد با هدف بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای ارتقای فعالیت های آموزشی، علمی، پژوهشی و فرهنگی این مدرسه علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد صبح امروز در نشست هیئت امنای مدرسه علمیه خواهران معصومیه سلام الله علیها یزد وابسته به آستان مقدس امام زاده سید جعفر محمد علیه السلام، حضور یافت و با تبریک مناسبت ها و اعیاد شعبانیه و تقدیر از مدیر و کادر مدرسه با استماع گزارش عملکرد از زحمات آنان قدردانی کرد.

وی، با اشاره به موفقیت طلاب این مدرسه در راهیابی به مدارس امین و موفقیت در عرصه های فرهنگی و ...، تلاش برای جذب و پذیرش طلاب جدیدالورود را برای سال تحصیلی آینده خواستار شد.

در این نشست، حجت الاسلام حسین زارع زاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد و رئیس هیئت امنای مدرسه علمیه خواهران معصومیه سلام الله علیها یزد با خیرمقدم به اعضا و مدیر حوزه خواهران استان، برخی از مشکلات این مدرسه از جمله کمبود فضای آموزشی را یادآور شد و بر حضور مبلغات در جهاد تبیین تأکید کرد.

در ادامه این نشست، خانم نرگس عزیزی مدیر مدرسه علمیه معصومیه، خانم محمدی معاون پژوهش، خانم کهدنارویی معاون آموزش و خانم کارگر معاون فرهنگی به بیان گزارش کوتاهی از عملکرد معاونت ها در یکسال اخیر پرداختند.


انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha