شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
تصاویر/ یادواره شهدای گمنام و ۲۴ شهید بردستان

حوزه/ فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: دشمن از زمین، دریا و هوا به دنبال تهاجم علیه ما است اما به برکت مجاهدت های فرزندان این سرزمین ما نیرومند هستیم و توانمندی نیروهای مسلح ما باعث شده جرأت حمله به کشور را نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار رمضان زیراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه امروز در یادواره شهدای گمنام و ۲۴ شهید شهر بردستان استان بوشهر، اظهار داشت: امروز عنایت امام زمان(عج) پشت انقلاب اسلامی ما است و اقتدار و عظمت خودمان را مدیون شهدا هستیم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی اطراف کشور ما جمع شده و به این منطقه توجه ویژه دارند، زیرا کشور و منطقه ما مانند یک چهارراه اقتصادی است و هرکس بر آن غالب شود می تواند جهان را در دست بگیرد.

وی با بیان اینکه اقتصاد دنیا در این منطقه می چرخد، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران تنها سد مقابله با چپاولگری دشمن است.

زیراهی گفت: دشمن از زمین، دریا و هوا به دنبال تهاجم علیه ما است اما به برکت مجاهدت های فرزندان این سرزمین ما نیرومند هستیم و توانمندی نیروهای مسلح ما باعث شده جرأت حمله به کشور را نداشته باشند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه دشمن وارد جنگی می شود که بالای ۹۰ درصد احتمال پیروزی در آن است، خاطرنشان کرد: تنها چیزی که می تواند دشمن را از حمله باز دارد، قدرت زور است وگرنه تمکین نمی کند.

وی با بیان اینکه اگر می بینیم آمریکا در کشورهای منطقه مانند افغانستان، سوریه و عراق تجاوز می کند و یا در زمان شاه نیز این گونه بود، به دلیل این بود که آنها قدرت غرب را پذیرفتند اما انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون هیچ وقت قدرت غرب را نپذیرفته است.

زیراهی گفت: کسانی که در کشور برخی خراب کاری ها می کنند، مزدور غرب هستند و به ناموس وطن خیانت می کنند؛ منافقین از پ.ک.ک و جریان های تجزیه طلب و حتی هیتلر هم خیلی پست ترند، آنها فکر می کنند اگر غرب بر کشور حاکم شود اجازه می دهد هر غلطی دلشان خواست انجام دهند که این گونه نیست.

وی با اعلام اینکه استکبار به هیچ وجه به حاکم بودن قانونی از اسلام بر هیچ جامعه ای تن نمی دهد، افزود: ما امروز از قدرت پدافندی بسیار بالایی برخورداریم و هواپیماهای متجاوز آمریکا را هدف قرار می دهیم و آنها جرأت پاسخ دادن ندارند که این نشانه قدرت ما است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه یادآور شد: خصلت آمریکایی ها مانند سگ است، اگر عقب نشینی کنیم جلو می آیند و اگر مقابل آنها بایستیم از دور پارس می کنند.

وی با اشاره به قدرت بالای امنیتی و تهاجمی ایران اسلامی، گفت: دستگیری توطئه گران علیه ایران در هوا و زمین و سایر کشورها و موشک باران پایگاه پیشرفته عین الاسد آمریکا نشان از قدر بالای امنیتی و تهاجمی ما است.

زیراهی با بیان اینکه ما دارای قدرت بازدارندگی بالایی هستیم، تاکید کرد: موشک های ما الان دقت صددرصدی دارند و به گفته دشمنان ایران اسلامی، ما در زمینه قدرت پهپادی نیز جز کشورهای تراز اول دنیا هستیم و موشک های پیشرفته کروز با بُرد چند صد کیلومتر و بالستیک با دوهزار کیلومتر بُرد داریم که توان افزایش بُرد بیشتر نیز وجود دارد و قدرت بازدارندگی ما نیز همین طور است.

وی افزود: امروز شاهد دو ائتلاف در خلیج فارس یکی به رهبری آمریکا که کشورهای مرتجع منطقه نیز جز آن هستند و دیگری اروپا هستیم اما قدرت ایران اجازه عرض اندام به آنها نمی دهد و ما در منطقه دست برتر را داریم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: امروز لشکر یا ارتش جهان اسلام در حال شکل گیری است و از حزب الله لبنان گرفته تا جیش الوطنی، حشد الشعبی، فاطمیون، حیدریون، زینبیون و انصارالله که ارتش جهان اسلام را پایه گذاری می‌کنند همه آنها تحت یک فرماندهی می جنگند.

وی یادآور شد: تأکید دشمن بر برجام دو و سه به خاطر این است که ما منطقه را تخلیه کنیم چون هر کس در این منطقه حاکم شود می تواند بر کل دنیا حکمرانی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha