یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
چهارباغ

حوزه/ امام جمعه چهارباغ، با اشاره به رهسپاری حجاج به سرزمین وحی گفت: امروز یکی از مهم‌ترین جلوه‌ها و نشانه‌های وحدت مسلمین و امت اسلامی، مراسم حج است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه چهارباغ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، با اشاره به شروع ماه ذی الحجه، اظهار داشت: ماه ذی‌الحجه یادآور فضیلت‌های بی‌شمار امیرالمومنین(ع) و اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام محمدی، با اشاره به رهسپاری حجاج به سرزمین وحی، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم‌ترین جلوه‌ها و نشانه‌های وحدت مسلمین و امت اسلامی، مراسم حج است.

وی با توجه به پیش رو بودن روز عرفه و عید قربان، گفت: آن موهبت اصلی که خدا به انسان عنایت می‌فرماید، این دو روز عرفانی «عرفه» و «قربان» نماد آن هستند، موهبت انقطاع الی الله است.

امام جمعه چهارباغ با اشاره به لزوم توجه در عرصه مبارزه با مواد مخدر، یادآور شد: محور مبارزه با مصرف مواد مخدر، «پیشگیری» است.

وی تصریح کرد: ایجاد کمپ ماده ۱۶، یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در شهرستان چهارباغ است.

رئیس شورای فرهنگی عمومی چهارباغ، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و با اشاره به سند تحول قضایی، اظهار کرد: «سند تحول قضایی» دو هدف اصلی «رضایتمندی مردم» و «دستیابی به‌عدالت» را به‌عنوان چشم‌انداز، تعریف نموده است.

وی در ادامه خواستار تأسیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شد و گفت: ایجاد اداره ثبت اسناد و املاک یکی از ضروریات شهرستان چهارباغ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha