جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
س

حوزه / امام جمعه بادرود ضمن گرامی داشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: ورود آزادگان پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های مخوف رژیم بعثی صدام به خاک پاک میهن اسلامی یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بادرود ضمن اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند، شیر مردانی از ارتش جمهوری اسلامی ایران در ناگروه ۸۶ کاری نشدنی را محقق کردند و باعث افتخار و غرور و عزت ایران و ایرانی شدند.

امام جمعه بادرود، به تقدیر مقام معظم رهبری از عوامل نقش آفرین در این عملیات بزرگ اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، حرکت امروز شما ثمره شیرین اقدامات و مجاهدات دهه‌های اخیر ارتش و سپاه در دریاست که باید قدردان همه آنها بود.

حجت الاسلام قاسمی، ارتقا توان بخشی بین المللی را مهمترین پیام سیاسی این دریانوردی عنوان کرد و با بیان اینکه براساس فرمایش رهبری این مانور درس خداشناسی و انقلاب به همگان داد، اظهار کرد: رهبری فرمودند، در دوره ننگین پهلوی و قاجار با وجود سواحل و امکانات دریایی فراوان هیچ شناختی از دریا و ظرفیت‌های آن در کشور وجود نداشت و نیروی دریایی به کارهای دیگری سرگرم بود، اما به برکت انقلاب اسلامی دریا و دریانوردی را از تعطیلی و فراموشی خارج شد، بنابراین دانایی، توانایی، همت، جسارت و اعتماد به نفس شما، هدیه انقلاب اسلامی به ایران است.

امام جمعه بادرود ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند، شما ثابت کردید که دریاهای آزاد متعلق به همه است و اینکه می‌گویند ما اجازه نمی‌دهیم فلان کشتی از فلان جا عبور کند، غلط زیادی است چرا که آب‌های آزاد متعلق به همه است.

حجت الاسلام قاسمی، ضمن گرامی داشت روز بیست و یکم مرداد ماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک، اظهار کرد: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی سیاست‌های ویژه‌ای برای ارتقاء صنایع کوچک و متوسط در نظر گرفته، چرا که اساس تجربه رقابت پذیری صنایع بزرگ وابسته به تعامل مناسب با صنایع کوچک و متوسط است.

امام جمعه بادورد، همچنین با گرامی داشت روز بیست و دوم مرداد روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی، خاطرنشان کرد: روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی بهانه‌ای برای اشاعه و ترویج فرهنگ مشارکت و جلب و جذب حضور مردم در تشکل‌ها و نهادهای غیر دولتی است، بنابراین موفقیت جامعه مدنی در ایجاد و نهادینه کردن نهادهای مشارکتی نهفته است.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی یادآور زحمات بی‌دریغ و تلاش‌های خالصانه افرادی است که خدمت رسانی به جامعه از طرق مختلف را هدف خود قرار داده و همسو با نهادهای دولتی در این مسیر گام برمی‌دارند.

امام جمعه بادرود، ضمن اشاره به روز بیست و سوم مرداد ماه روز مقاومت اسلامی، خاطرنشان کرد: این روز نقطه عطفی ماندگار در تاریخ و شکست بزرگ و مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی در برابر جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام قاسمی یادآور شد: بیست و دوم تیر ماه ۸۵ یادآور تجاوز همه جانبه رژیم صهیونیستی از زمین و هوا به لبنان در یک جنگ تمام عیار بود که با مقاومت کم نظیر ۳۳ روزه و پیروزی حزب الله لبنان در این جنگ نابرابر بود که نه تنها کام مردم لبنان بلکه ستمدیدگان منطقه و تمام آزادگان و آزادی‌خواهان جهان را شیرین نمود.

امام جمعه بادرود ضمن گرامی داشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، خاطرنشان کرد: ورود آزادگان پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های مخوف رژیم بعثی صدام، به خاک پاک میهن اسلامی یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام قاسمی، به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سال‌های مجاهدت خاموش و دشوار آزادگان فراموش ناشدنی است، گفت: آزادگان سرافراز کشورمان با مجاهدت و استقامت توانستند در سال‌های زجر و شکنجه، با وجود درد و بیماری جسمی، روح و روان خود را حفظ کنند و تقوا و مردانگی خود را مضاعف کنند تا در بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ای از صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی باشند.

امام جمعه بادرود ضمن قدردانی از توجه دهیاران و تربیتی بدنی این شهر نسبت به ورزش جوانان، اظهار کرد: انتظار داریم مسئولین تلاش خودشان را برای بهره برداری نمودن زمین چمن مصنوعی بادورد در دهه مبارک فجر به کار گیرند.

انتهای پیام. /.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha