جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024
تصاویر/ آیین تکریم خبرنگاران

حوزه/ سرپرست مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه گفت: مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه وظیفه دارد این دستاوردها را به مردم معرفی کند و جایگاه ویژه حوزه را برای دیگران تبیین کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام رضا رستمی در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار در خبرگزاری حوزه برگزار شد، اظهار کرد: روز خبرنگار فرصتی برای قدردانی از اصحاب رسانه است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه‌ای از جمله شهید صارمی، مطرح کرد: مباحث رسانه‌ای و خبری در طول سال همواره ادامه دارد و با تلاش‌های خبرنگاران مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه توانسته است به جایگاه‌های مهمی دست پیدا کند.

سرپرست مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه دستاوردهای خوبی در حوزه‌های علمیه در سال‌های اخیر داشته‌ایم، عنوان کرد: موضوع درخت‌واره یک اتفاق مثبت و خوب بود که بر اساس دغدغه‌های مقام معظم رهبری درحال رشد و توسعه است.

وی با بیان اینکه حوزه راه خود را پیدا کرده و درحال پیشرفت است، خاطرنشان کرد: مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه وظیفه دارد این دستاوردها را به مردم معرفی کند و جایگاه ویژه حوزه را برای دیگران تبیین کند.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به اینکه نسبت به جایگاه اساتید و بزرگان باید توجه داشته باشیم، تصریح کرد: این رویکرد همواره وجود داشته و خواهد داشت و به آن پایبند خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha