پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 1107683
۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: ملت مقاوم و بابصیرت ایران با ایستادگی در مقابل دشمن همه توطئه‌ها و نیرنگ‌ها را خاموش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد که در مصلای الغدیر شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه ملت ایران ملتی با بصیرت و با اراده است، اظهار داشت: ملت مقاوم و بابصیرت ایران با ایستادگی در مقابل دشمن همه توطئه‌ها و نیرنگ‌ها را خاموش خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شیطان بزرگ، آمریکا با به‌کارگیری انواع توطئه‌ها در راستای ایجاد اختلاف افکنی و دروغ آشکار است، گفت: دشمن سعی می‌کند با بحران سازی، مسائل مذهبی و قومیتی را برجسته سازی نموده و در بین قومیت‌ها اختلاف ایجاد نماید.

امام جمعه خرم‌آباد، به بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه اشاره کرد و یادآور شد: باید با برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند آغاز سال تحصیلی را در این مراکز آغاز نمود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه علم و دانش باید در کنار اخلاق و معنویت قرار بگیرد، اظهار کرد: قرآن کریم حیات طیبه را در جامعه‌ای قابل دستیابی می‌داند که دین، عقل، امنیت، رفاه، پیشرفت، نشاط، شادکامی، رشد و تعالی معنوی بر آن حاکم باشد.

وی با اشاره به روزهای پایانی صفر و روزهای عزاداری محبان اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: عزاداری این روزها باید موجبات بصیرت افزایی و معنویت بیش از پیش را در جامعه فراهم و سبک زندگی اسلامی را در جامعه ترویج دهد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha