یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری یکی از رموز مهم موفقیت روحانیت را در کنار هم بودن عنوان کرد و گفت: عزت روحانیت به در کنار هم بودن و اجتماع آنها است و این مسئله باید فرهنگ شود. روحانی که تنها باشد موفق نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در جلسه شورای عالی روحانیت استان بوشهر با تاکید بر حرکت جمعی روحانیون، گفت: یکی از رمز های موفقیت روحانیت کنار هم بودن است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: عزت روحانیت به در کنار هم بودن و اجتماع آنها است و این مسأله باید فرهنگ شود. روحانی که تنها باشد موفق نخواهد بود.

امام جمعه بوشهر اظهار کرد: جامعه روحانیت باید کنار هم باشند و برای اقتدار خودشان دستشان در دست یکدیگر و تحت لوای مقام معظم رهبری پیش روند و روحانیتی که تجربه ندارد و منیت در ذات او باشد و خود را جدا می کند قطعا دشمنان به شکل دیگری به او نگاه خواهند کرد، آن هم در شرایط کنونی که روحانیت دشمنانی مثل جهان استکبار و صهیونیزم دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر جذب نیرو گفت: طلبه ای که مععم می شود بداند که باید با جامعه روحانیت به عنوان مولفه قدرت ارتباط داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بر اهتمام و توجه به مساجد و ائمه جماعات تاکید کرد و گفت: مساجد جایگاه ویژه ای دارد و توجه به این مکان مقدس بسیار مهم است و در این راستا مساجد برتر تقدیر شوند.

امام جمعه بوشهر با تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) و تشکر از زحمات روحانیون در ماه محرم و صفر اظهار داشت: هر چه می توانید اعمالی را انجام دهید که شما را به دایره لطف و محبت خدا نزدیک تر می کند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری افزود: فرق ما با بسیاری از دیگر از افراد در تاریخ اسلام این است که ما در حضور امام و ظهور امام خود هستیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت سنگینی بر عهده روحانیت است و آن سربلندی اسلام می باشد تصریح کرد: باید خودمان را به امام عصر(عج) نزدیک کنیم و عنصر بزرگ محبوبیت، ایمان و تقوا، فکر آخرت بودن، خدمت به اسلام و مسلمین و تحقق فرهنگ مهدویت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha