پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
مدرسه آیت الله بهاری

حوزه / امام جمعه بهار با بیان اینکه اسرائیل حقیقت عینی باطل است و باطل نمانده و نخواهد ماند، گفت: عملیات و مبارزه جانانه مقاومت فلسطین علیه اسرائیل، تمام توجهات جهانی را به سمت سرزمین‌های اشغالی معطوف کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، همزمان با سراسر کشور، روحانیون و طلاب برادر و خواهر روز گذشته در مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار، در تجمعی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

در این تجمع که در واکنش به حمله وحشیانه صهیونیست‌های جنایت‌کار به بیمارستان المعمدانی در غزه برگزار شد، مردم و مسئولین شهرستان بهار با حضور در کنار اساتید و طلاب مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) در حمایت از زنان و کودکان مظلوم فلسطین و محکومیت اقدامات وحشیانه و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

حجت الاسلام رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار، در این تجمع با بیان اینکه اسرائیل حقیقت عینی باطل است و باطل نمانده و نخواهد ماند، اظهار داشت: عملیات و مبارزه جانانه مقاومت فلسطین علیه اسرائیل، تمام توجهات جهانی را به سمت سرزمین‌های اشغالی معطوف کرده است.

وی با اشاره به اینکه این پیام مقاومت است که ما هستیم و مقاومت خواهیم کرد و اسرائیل را نابود خواهیم کرد، گفت: امروز دیگر عادی سازی معنی ندارد.

امام جمعه بهار افزود: سرزمین‌های اشغالی، آشکارا از حقیقت تکان‌دهنده و عبرت‌آموزی خبر می‌دهد و آن چیزی نیست جز دگرگون شدن صحنه و جابه‌جا شدن جایگاه اقتدار در جبهه مقاومت.

وی با بیان اینکه این حرکت نقطه شروع برای پایان اسرائیل است، یادآور شد: اسرائیل در فکر غصب فلسطین و در قبضه گرفتن و سیطره‌ بلندمدت و تضمین شده، طراحی و اجرا شده بود امابه‌عنایت الهی و توکل بر خدا در هم شکسته شد.

گفتنی است در انتهای این مراسم تجمع کنندگان از مدرسه علمیه آیت الله بهاری به سمت میدان آزادگان راهپیمایی کردند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha