جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ |۳۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 7, 2024
حجت الاسلام عارف ابراهیمی، نماینده طلاب و فضلای خرمشهر و شادگان

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی گفت: تماس های مکرری با نمایندگان طلاب و فضلا گرفته شده و طلاب عزیز اعلان آمادگی کردند که به هر صورتی که شده، حاضرند در غزه حضور پیدا کرده و به یاری مردم مظلوم بشتابند.

به گزارش حوزه، حجت الاسلام عارف ابراهیمی، نماینده طلاب و فضلای خرمشهر و شادگان طی گفت و گویی ضمن محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی، به خروش حوزویان در اعتراض به این جنایت ها اشاره کرد و گفت: حوزه و حوزویان اثبات کردند در زمان هشت سال جنگ با تمام توان از انقلاب اسلامی ایران دفاع نموده و آرمان های اسلام و انقلاب را محدود در مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران نمی دانند و هر جا مستضعفی وجود داشته باشد، رهبر انقلاب، مراجع عظام تقلید، روحانیون، فضلا، طلاب و مردم عزیز به صورت تمام قد حمایت می کنند.

وی اظهار داشت: جهان اسلام به ویژه مسلمانان باید یکدست و یک رنگ در مقابل اسرائیل بایستند و هرگونه سازش و همراهی این رژیم غاصب، خیانت بوده و شریک جرم شدن است.

نماینده طلاب خرمشهر و شادگان ابراز داشت: امروز ما شاهد سیاستمدارانی هستیم که با فشار رسانه ها به ظاهر از مظلومان غزه و فلسطین حمایت می کنند؛ اما چند صباح دیگر به ظلم خود و ارتباط با رژیم صهیونیستی ادامه می دهند.

حجت الاسلام ابراهیمی با تأکید بر اینکه کشورهای مسلمان باید به حمایت قاطع از فلسطین بپردازند، خاطرنشان ساخت: نباید شاهد این مسئله بود که مسلمانان در کشورهای اسلامی مورد ظلم واقع شوند و حرکت قاطعی انجام نشود؛ چراکه خداوند متعال، نوید پیروزی جبهه حق را داده است.

نماینده طلاب خرمشهر و شادگان در پایان بیان داشت: تماس های مکرری با نمایندگان طلاب و فضلا گرفته شده و طلاب عزیز اعلان آمادگی کردند که به هر صورتی که شده، در غزه حضور پیدا کرده و به یاری مردم مظلوم بشتابند و امیدواریم به زودی شاهد حضور تمام مسلمان در بیت المقدس بوده و پشت سر امام خامنه ای نماز بخوانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha