پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام حجت الله حاجی پور، نماینده طلاب و فضلای بوئین زهرا

حوزه/ حجت الاسلام حاجی پور با بیان این مطلب که مقابله با اسرائیلی ها، حق فلسطینی هاست، ابراز داشت: خداوند متعال نیز در آیه ۳۹ سوره حج فرموده است: «أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا / به مسلمانان که مورد قتل (و غارت) قرار گرفته اند رخصت (جنگ با دشمنان) داده شد».

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حجت الله حاجی پور، نماینده طلاب و فضلای بوئین زهرای قزوین ضمن محکوم نمودن جنایت رژیم غاصب اسرائیل، به پیشینه این رژیم اشاره کرد و گفت: پس از تجزیه حکومت عثمانی، کشورهای سوریه، عراق، لبنان و فلسطین میان بریتانیا و فرانسه تقسیم شد و انگلیس خبیث، رژیم غاصب صهیونیستی را در قلب مسلمانان جاسازی کرد

وی ادامه داد: حدود ۷۸ سال از این جریان می گذرد و در این سال ها، دولت غاصب کودک‌کش، فلسطینی ها را قلع و قمع کرد و جان آنان را به لب رساند که سبب راه اندازی عملیاتی مثل طوفان الأقصی شد و بساط نظامی و اطلاعاتی آنان را برهم زد.

نماینده طلاب و فضلای بوئین زهرا با بیان این مطلب که مقابله با اسرائیلی ها، حق فلسطینی هاست، ابراز داشت: خداوند متعال نیز در آیه ۳۹ سوره حج فرموده است: «أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا / به مسلمانان که مورد قتل (و غارت) قرار گرفته اند رخصت (جنگ با دشمنان) داده شد».

حجت الاسلام حاجی پور به جنایات اسرائیل اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این روزها شاهد بمباران غیرنظامیان فلسطینی از سوی اسرائیل سفاک هستیم که نشان دهنده استیصال اسرائیلی هاست؛ چراکه در میدان نبرد نتوانستند مقابله کرده و به این نحو در حال جبران شکست غیرقابل ترمیم خود هستند.

وی بیان داشت: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز این جنایت ها را تجربه کردیم و هر وقت صدامیان نمی توانستند در مقابل رزمندگان ما بجنگند، شهرهای ما را بمباران می کردند.

نماینده طلاب بوئین زهرا در پایان گفت: ان شاءالله این جنایت ها به بیداری مسلمانان منجر شده و به زودی شاهد برچیده شدن بساط ظلم و ستم اسرائیل باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha