پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام جدی زاده، نماینده طلاب اهواز

حجت الاسلام جدی زاده گفت: متأسفانه برخی از دولت ها که ادعای غیوری، شجاعت و حقانیت می کنند، به صورت رسمی و میدانی از مظلومان فلسطین دفاع نکرده اند و ما به عنوان شیعه و مسلمان باید در خط اول مقابله با اسرائیل و حمایت از فلسطین باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام جبار جدی زاده در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت: این حملات، توحش گرگ صفتان صهیونیستی را در برابر دفاع غیورانه مقدس و مشروع فلسطین به نمایش گذاشت و بمباران بیمارستان المعمدانی، دل تمام بشریت را به درد آورد.

وی ادامه داد: به فضل الهی، این کارزار بزرگ «حق و باطل» و «اسلام و استکبار» نقطه عطفی در ظلم ستیزی و جهاد و ایثار مردم غیور و همیشه در صحنه فلسطین بوده و نشان از پیشرفت به سوی دستاوردهای بزرگ و پیروزی بر مستکبران و جهان خواران غاصب خواهد بود.

نماینده طلاب اهواز اظهار داشت: ما با قلبی آکنده و دلی پردرد، همدردی خود را با ملت شریف فلسطین، محور مقاومت و خانواده های شهدای غزه، مقاومت فلسطین و لبنان ابراز نموده و آمادگی خود را برای هرگونه اقدام در برابر این همه ظلم و ستم و جنایت کودک‌کشی کم نظیر اعلام می داریم.

حجت الاسلام جدی زاده ابراز داشت: همچنین همه دولت‌ها، مذاهب و اهل تفکر و اندیشه را جهت حمایت همه جانبه و اتخاذ موضعی انسانی و انقلابی و یکپارچه دعوت می نماییم.

وی خاطرنشان ساخت: متأسفانه برخی از دولت ها که ادعای غیوری، شجاعت و حقانیت می کنند، به صورت رسمی و میدانی از مظلومان فلسطین دفاع نکرده اند و ما به عنوان شیعه و مسلمان باید در خط اول مقابله با اسرائیل و حمایت از فلسطین باشیم.

نماینده طلاب اهواز در پایان بیان داشت: از تمام حکما و ملوک عرب و همچنین رؤسای جمهور کشورهای عربی خواهانیم که یکپارچگی و وحدت خود را در برابر مقابله با اسرائیل حفظ نموده و برای نجات مظلومان فلسطینی اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha