پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
لبنان

حوزه/ "عبیر خلیل خلیل" مادر شهید لبنانی محمد جمال تامر گفت: جنگ غزه به دلایل متعددی می‌تواند طولانی شود و ان‌شاءالله این جنگ آخر برای از بین بردن خانه سست عنکبوت که همان رژیم صهیونیستی است، به حساب می‌آید.

"عبیر خلیل خلیل" مادر شهید لبنانی محمد جمال تامر در گفت‌وگو با سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه با اشاره به صبر و عظمت مردم غزه در مبارزه با جنایتکاران رژیم صهیونیستی گفت: در ابتدا به مقاومت و بزرگی عزیزانمان در غزه سربلند، درود و سلام می فرستیم و به آنها می گوییم پیروزی جز با صبر و مقاومت بر سختی‌ها حاصل نمی‌شود و ما از تمام ملت مظلوم فلسطین حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به تأثیر وحدت نیروهای مقاومت در مبارزه با دشمن غربی و صهیونیستی گفت: محور مقاومت شامل تمام افراد شریف و غیرتمند بر روی زمین و مایه آبرو در کل منطقه هستند و این افراد در کشورهایی چون ایران، لبنان، عراق، یمن و سوریه به سر می‌برند و شرفای این امت هستند.

مادر شهید لبنانی با ابراز امیدواری از نابودی اسرائیل گفت: نابودی این غده سرطانی از اساس همانطور که امام خمینی(ره) وعده دادند یک واجب عینی است و به اذن و یاری خداوند حتمی خواهد بود.

وی تصریح کرد: این جنگ به دلایل متعددی می‌تواند طولانی شود و ان‌شاء الله این جنگ آخر برای از بین بردن خانه سست عنکبوت که همان رژیم صهیونیستی است، به حساب می‌آید.

عبیر خلیل در پایان خطاب به فلسطینیان و مردم غزه گفت: ما خانواده شهدای لبنانی خطاب به این مردم مؤمن می‌گوییم خون ما همراه شما است و منتظر ظهور امام عصر(عج) هستیم تا زمین را پس از پر شدن از ظلم و جور و بی عدالتی پر از عدل و داد کند و پیروزی فقط از آن خدای بزرگ و قاهر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha