پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
فقل

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امروز زمان اختلاف نیست، بلکه زمان وحدت و همدلی است و باید با تبعیت از رهبر معظم انقلاب به ظهور فکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در هفتمین اجلاس مجمع بسیجیان شهرستان کاشان در سالن همایش فرمانداری ویژه این شهرستان، ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه(س)، به خاطره یکی از فرماندهان در دیدار با مقام معظم رهبری پیرامون فراگیری طلاب در زمینه ورزش‌های رزمی و آمادگی دفاعی اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان با شنیدن این گزارش فرمودند جای امام راحل خالی است تا این وضعیت را ببیند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، به افزایش روز افزون دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران نسبت به قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: افتخاراتی که دانشمندان و نخبه‌های کاشانی در ساخت نخستین دستگاه اکسیژن ساز انجام دادند تحقق ما می توانیم امام راحل است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه امام راحل مردم را از ذلت زمان شاه نجات داد، یادآور شد: بمبی که آمریکا در فاصله سه روز در ژاپن انداخت تقریبا به اندازه ۸ سال دفاع مقدس ما تلفات گرفت ولی ژاپن در مقابل آمریکا ذلیل شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل، دین در دنیا از انزوا خارج شد، افزود: مقام معظم رهبری فرمود امام راحل با دست خالی و با نرم افزار ایمان به خدا، «ایمان به سنت‌های قرآن» قیام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه امام راحل در اوج قدرت با اعتماد کامل به خدا حکومت اسلامی تشکیل داد، تصریح کرد: امام راحل با تشکیل حکومت اسلامی علاوه بر بیش از یک و نیم میلیارد مسلمانان جهان، عدالت طلبان را نیز بیدار کرد.

امام جمعه کاشان، به تحقق فرمایشات امام راحل در بیداری عدالت طلبان جهان در دفاع از مردم غزه اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری روز گذشته فرمودند الان در کشورهای آمریکا و اروپا سازمان‌های حقوق بشر می‌گویند راهپیمایی در حمایت غزه ممنوع است ولی مردم عدالت طلب بی‌اعتنا به آنها به‌خیابان‌ها آمده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه مقام معظم رهبری جا پای امام راحل گذاشته است، اظهار کرد: رهبری برای اینکه اسلام در جهان گسترش پیدا کند، ادامه دهنده برنامه ظهور امام راحل هستند.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر تقویت برون مرزی رسانه ملی، تشکیل امت واحده اسلامی، تربیت طلاب زباندان در جامعه المصطفی برای ترویج دین اسلام در سراسر دنیا تأکید جدی دارند، گفت: رهبر معظم انقلاب برای اینکه مردم جهان از طریق امام حسین(ع) با اسلام آشنا شوند، تأکید بر حضور میلیونی مردم در اربعین حسینی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه امام راحل روز قدس را برای آشنایی مردم جهان با ظلم تعیین کردند، خاطرنشان کرد: برای زمینه‌سازی ظهور باید مردم دنیا داد بزنند که از ظلم آمریکا و اسرائیل خسته شده‌ایم.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه براساس فرمایشات رهبری رفت و آمد اشرار عالم به‌فلسطین اشغالی نشان می‌دهد که اسرائیل جنایت کار به عنوان مرده متحرک به زور در حال بلند شدن است، خاطرنشان کرد: برای مقابله با توطئه دشمن باید ایمان و وحدت در اولویت کار انقلابیون قرار گیرد.

وی بر لزوم کنار گذاشتن اختلافات و گلایه‌های کوچک و بزرگ انقلابیون تأکید کرد و خطاب به بچه‌های انقلابی و مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: امروز زمان اختلاف نیست، بلکه زمان وحدت و همدلی است و باید با تبعیت از رهبر معظم انقلاب به ظهور فکر کرد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha