یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی کادرسازی و جانشین پروری را لازمه کار تشکیلاتی در مساجد دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مرتضی شفیعی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی امروز در جریان بازدید از کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) تبریز و دیدار با مدیر مسئول، امام جماعت و ارکان این کانون، اظهار داشت: احیای نقش و جایگاه اصلی مساجد منوط به انجام کار تشکیلاتی بوده و برای نیل به این مقصود نیازمند کادرسازی و جانشین پروری هستیم.

شفیعی، توجه به امور تربیتی در مساجد را یکی از عناصر لازم برای کادرسازی و کار تشکیلانی دانست و خاطرنشان کرد: مأموریت جدی ما در ستاد کانون‌های مساجد فعال کردن پایگاه‌های فرهنگی و هنری مسجد به واسطه حضور نوجوانان و جوانان انقلابی و مسجدی است و باید بتوانیم با خلاقیت و نوآوری و ایجاد تعامل هرچه بیشتر میان مدارس و مساجد، زمینه حضور و جذب حداکثری کودکان و نوجوانان به مساجد را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه انجام کارهای هیاتی مشترک در مساجد نیازمند همدلی و وحدت‌رویه میان همه متولیان مسجد است، اظهار کرد: از خدمات ارزشمند امام جماعت مسجد امام رضا(ع) و نقش موثر وی در ایجاد این وحدت‌رویه و فراهم کردن زمینه لازم برای فعالیت‌های حداکثری کانون تقدیر می‌کنیم.

گفتنی است، ارائه گزارش توسط امام جماعت مسجد و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) و تقدیر از ارکان مسجد، فعالان فرهنگی و مربیان کانون از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) تبریز از کانون‌های فعال تربیت محور استان بوده و قرار است همزمان با هفته کتاب کتابخانه و قرائتخانه این کانون افتتاح شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha