دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تصاویر/ نشست تحولات و فلسطین و بایسته های رسانه ای حوزه و روحانیت

حوزه/ مدیر مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه گفت: متأسفانه در فضای مجازی و رسانه‌ای تنها جلوه‌های غم، اندوه، ترس و ماتم از غزه به تصویر کشیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضا رستمی امروز در نشست «تحولات فلسطین و بایسته‌های رسانه‌ای حوزه و روحانیت» که در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص اتفاقات فلسطین در عرصه رسانه شاهد آسیب‌هایی بودیم.

وی با اشاره به اینکه شاهد شور مردم فلسطین برای مقاومت هستیم، مطرح کرد: متأسفانه در فضای مجازی و رسانه‌ای تنها جلوه‌های غم، اندوه، ترس و ماتم به تصویر کشیده شد.

مدیر مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه با بیان اینکه مقام معظم رهبری از تعبیر شکست مفتضحانه برای اسرائیل یاد کرده‌اند، عنوان کرد: در سخنان مقام معظم رهبری، محور حماسه آفرینی بوده است.

وی ادامه داد: به فرض اگر اسرائیل خدایی نکرده تمام مردم فلسطین را نیز به شهادت برساند که هرگز موفق به این کار نخواهد شد، بازهم در این جنگ از بُعد داخلی و خارجی شکست خورده است، چراکه دیگر جهان، اعتبار سابق را برای رژیم غاصب صهیونیستی قائل نیست.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی با اشاره به اینکه از شکل‌گیری یک طرح منسجم استقبال خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: در فعالیت‌های رسانه‌ای جذب مخاطب تأثیر بسیاری دارد که هم‌افزایی مجموعه‌های مختلف می‌‍تواند در این عرصه مؤثر باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha