شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
امام جمعه کاکی

حوزه/ امام جمعه کاکی گفت: عدالت آموزشی لازمه اقدامات و برنامه‌های حوزه آموزشی است و نظام آموزشی بخش کاکی نیازمند تلاش شبانه روزی و همت جهادی و برنامه محور مسئولان برای جبران این عقب‌ماندگی ها می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، امام جمعه بخش کاکی صبح امروز به‌همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج، شهردار و مسئول نهاد امامت جمعه بخش با حضور در دبیرستان نمونه حضرت علی اکبر (ع) از مقام شامخ معلمان و مدیریت مدرسه تجلیل کردند.

حجت الاسلام حسین حسین پور امام جمعه کاکی در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و معلمان مدرسه نمونه حضرت علی اکبر(ع) در کنکور سال گذشته، اظهار داشت: علیرغم تلاش‌ها و مطالبه‌گری‌ها متاسفانه در بخش کاکی از ظرفیت‌های ملی برای پرورش و تحصیل جوانان خود سهم خیلی کمی داریم.

وی ضمن بررسی وضعیت کسب نمرات قبولی امتحانات نهایی دبیرستان نمونه حضرت علی اکبر(ع) به رتبه‌های کنکور دانش آموزان بخش کاکی طی سالیان گذشته اشاره کرد و گفت: عدالت آموزشی لازمه اقدامات و برنامه‌های حوزه آموزشی است و نظام آموزشی بخش کاکی نیازمند تلاش شبانه روزی و همت جهادی و برنامه محور مسئولان برای جبران این عقب‌ماندگی‌ها است.

امام جمعه کاکی، افزود: وجود فاصله سرانه فضای آموزشی بخش کاکی از متوسط سرانه استان بوشهر و کشور و همینطور کمبود کلاس درس از جمله عقب‌ماندگی‌های زیرساختی بخش کاکی در حوزه آموزش و پرورش است و نیازمند توجه جدی مسئولان استان در این زمینه هستیم.

حجت الاسلام حسین پور توسعه علمی مجهز به تهذیب نفس را از جمله ملزومات ساختن آینده کشور برشمرد و گفت: برای تحقق این هدف، پذیرش جوانان در کنکور برای ما مهم است و باید از همه فعالان در این زمینه قدردانی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha