پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
امام جمعه شهرستان نایین

حوزه/ امام جمعه موقت نایین گفت: ملت‌های دنیا آگاه و بیدار شده‌اند، هر چند که دشمنان می‌خواهند روی این بیداری سرپوش بگذارند اما بزرگترین راهپیمایی‌ها در لندن برگزار می‌شود که این‌ها زنگ بیدار باشی بوده که برای نابودی رژیم صهیونیستی به صدا درآمده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام امیر شفیعی، امام جمعه موقت شهرستان نایین در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز با اشاره به اینکه دردناک‌ترین مسئله امروز، موضوع فلسطین و غزه است، اظهار داشت: بعد از طوفان الاقصی آن شکست غیر قابل جبران، رژیم جنایتکار صهیونیستی برای ترمیم خودش به کشتار کودک و زنان بی گناه دست زده و تاکنون ۵ هزار کودک کشته شده‌اند که قابل جبران نیست.

وی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی نمی‌تواند آن شکست را جبران کند و آبرویش رفته است، افزود: اینکه سازمان ملل بی‌خاصیت همواره میدان را خالی می‌کند نیز قابل جبران نیست، چرا سازمان ملل در برابر این جنایتی که با اسلحه‌های ممنوعه مردم را می‌کشند، برخورد نمی‌کند، چرا مجامع بین‌المللی و کشورهای مسلمان ساکت هستند.

حجت الاسلام شفیعی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در ریاض گفت که در این جبهه نبرد در حقیقت دو محور شرارت و شرافت وجود دارد که صهیونیست‌ محور شرارت است.

امام جمعه موقت نایین تصریح کرد: ملت‌های دنیا آگاه و بیدار شده‌اند، هر چند که دشمنان می‌خواهند روی این بیداری سرپوش بگذارند اما بزرگترین راهپیمایی‌ها در لندن برگزار می‌شود که این‌ها زنگ بیدار باشی بوده که برای نابودی رژیم صهیونیستی به صدا درآمده است.

حضرت زینب(س) برای همگان الگو است

وی ضمن تبریک ولادت عقیله بنی هاشم (س) و روز پرستار، بیان کرد: طبق فرموده پیامبر اکرم (ص) کسی که برای یک مریض تلاش می‌کند، از گناهان خودش خارج می‌شود، همانند روزی که متولد شده و حضرت زینب (س) که پرستار مادر، پدر، برادرش و زنان و کودکان بعد از واقعه عاشورا بوده است، نه فقط برای پرستاران بلکه برای جامعه بشری و برای همه مؤمنین اسوه و الگو است.

حجت الاسلام شفیعی با تأکید بر اینکه صبر حضرت زینب(س) در برابر سختی‌ها و مشکلات و تسلیم بودنش نسبت به خداوند متعال برای همگان الگو است، گفت: در روایات آماده است که حضرت هیچگاه در برابر آن همه مصیبت و شرایط سخت که می‌توان گفت در طول تاریخ بشریت برای هیچ انسانی این همه مشکل یک جا جمع نشده، شکوه نکرده‌اند و این نشان از ایمان و دورنگری این بانوی بزرگوار است.

توجه به شرایط داوطلبان انتخابات در عدم احراز هویت

امام جمعه موقت نایین، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ثبت نام‌ها در دو مرحله ابتدایی و تکمیلی انجام شده و مرحله تایید و رد صلاحیت داوطلبان پایان پذیرفته است که افراد، تأیید، عدم تأیید و عدم احراز شده‌اند و باید در نظر گرفت که عدم احراز فرد به معنای بد بودن نیست بلکه فرد شرایط لازم را نداشته است.

وی تصریح کرد: در شرایط داوطلبان انتخابات مجلس آمده که التزام عملی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و این یعنی مسلمان بودن فقط اقرار به زبان کافی نیست و باید در عمل نشان داده شود، آیا شخص خمس را قبول دارد، به حجاب پایبند است، در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کند و آیا پای صندوق رأی می‌رود، از جمله موارد عملی این التزام است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha