پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
امام جمعه سیراف

حوزه/ امام جمعه سیراف گفت: حیا زدایی و عفت ستیزی از برنامه های ویژه نظام استکباری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام صادق عاشوری امام جمعه سیراف در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به انتخابات پیش رو، انتخابات پرشور و رقابتی را زمینه ساز تحول بزرگ خواند و گفت: کارکرد چشم گیر انتخابات، در مهار مثلث دیکتاتوری، هرج ومرج و ناامنی نمود پیدا می کند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره داشت که فرمودند: حل مشکلات کشور به قانون گذاری مناسب وحضور مدبرانه مجلس نیاز دارد.

حجت‌الاسلام عاشوری به برخی ترفند های دشمن برای مشارکت های حداقلی انتخابات پرداخت و ابراز داشت: برجسته‌سازی کلیدواژه تحریم انتخابات توسط رسانه‌های غربی و عبری و عربی و بازنشر آن توسط برخی عناصر تجدیدنظرطلب در داخل، القاء دروغین مهندسی انتخابات و مشخص‌بودن منتخب حاکمیت و بی‌اثر برشمردن رای مردم، تحریف «دلخوری مردم از عملکرد بد مدیران» به «قهر مردم از نظام»، تسرّی ناکارآمدی و ضعف مسؤولان مختلف به ضعف و ناکارآمدی نظام اسلامی، تلاش برای هراس‌افکنی از به قدرت رسیدن نیروهای انقلابی و القای تصویر سخت و ناکارآمد از کاندیداهای انقلابی نمونه هایی از این ترفندها است.

وی در ادامه در خصوص دلیل توصیف نهم دیماه به یوم الله تأکید کرد: ۹ دی روز خداست؛ زیرا که خداوند در آن روز به خاطر محبتی که در دل مردم نسبت به امام حسین(ع) بود، قدرت‌نمایی کرد. ۹ دی، دشمنان را از شکست دادن انقلاب مأیوس کرد.

حجت الاسلام عاشوری ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) یکی از درخشان ترین ابعاد گفتمان انقلاب اسلامی را نگاه الهی به جایگاه زن و منطبق ساختن جایگاه بانوان با فرهنگ متعالی اسلام ناب خواند.

وی افزود: حیا زدایی و عفت ستیزی از برنامه های ویژه نظام استکباری است.

امام جمعه سیراف با گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: حاج قاسم شهید راه قدس است و همه ما مدیون این شهید سرافراز و بزرگ هستیم.

حجت‌الاسلام عاشوری در ادامه عملیات تروریستی منجر به شهادت سردار سید رضی موسوی را محکوم کرد و گفت: این ترور با هدف عملیات در خارج از نوار غزه توسط رژیم غاصب صورت گرفته و برنامه ریزی کرده اند ایران را وارد درگیری کنند.

خطیب جمعه سیراف در پایان ضمن دعوت مردم به حضور در مراسمات ۹ دی، روز صنعت نیز به کلیه تلاشگران این حوزه تبریک گفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha