یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
امام کوهدشت

حوزه/امام جمعه کوهدشت گفت:رسانه ها مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنند و شور و اشتیاق حضور در انتخابات را برای مردم فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای کوهدشت،اظهار داشت: گناه ظرف دل انسان را آلوده کرده و او را از مسیر پاکی که خداوند متعال انسان را برای آن آفریده، منحرف می سازد.

وی افزود: گناه به مرور جمع می‌گردد، انسان برای ارتقا، تکامل و قرب به مقام ربوبی خلق شده و مانع این مسئله ارتکاب به گناه می‌باشد.

امام‌ جمعه کوهدشت با اشاره به حادثه تروریستی در کرمان ضمن محکوم کردن این حرکت ناجوانمردانه، عنوان کرد:خون پاک انسان‌هایی بی‌سلاح، آزاده و شهروندانی بی‌گناه توسط داعشیان و ایادی رژیم صهیونیستی و حامیانش بر زمین ریخته شد، این مصیبت بزرگ را به خانواده‌های محترم شهدا، ملت عظیم‌الشان ایران و همه آزادگان جهان تسلیت می گویم.

وی تصریح کرد: به یاری خداوند متعال گروه‌های تروریستی و حامیان کوردل آن‌ها در داخل و خارج از کشور مکافات این جنایت را پرداخت خواهند کرد.

حجت الاسلام طهماسبی گفت: دولت در راستای ثبات اقتصادی در جامعه تلاش می‌کند و حرکت‌های خوبی انجام داده است و عوامل تورم زا را کنترل می‌کند.

امام‌ جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت مسئله حجاب در جامعه، بیان کرد: حجاب قبل از آن که دستور قرآنی باشد، از دیرباز در بین نیاکان و اجداد ما پوشش مناسب و دارای حجاب رسم عفاف و حجاب بوده است و یکی بحث ملی است و این مربوط به قبل از اسلام می‌باشد و اسلام بر آن تاکید داشته است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری انقلاب در زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مشارکتی پرشور، رقابت واقعی، سلامت و امنیت چهار رکن مهم در انتخابات است خطاب اول رهبر انقلاب به مسئولان برگزاری انتخابات می‌باشد و بایستی زیرساخت رای دادن برای دورترین نقطه فراهم شود و مردم به راحتی رای خود را در صندوق بریزند.

امام جمعه کوهدشت گفت: فضای مجازی مردم را دلسرد و ناامید نکنند، اگر مجلس قوی نباشد، جامعه ضرر می‌کند،باید رسانه‌ها مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنند و شور و اشتیاق شرکت در انتخابات را برای مردم فراهم کنند.

حجت الاسلام طهماسبی در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان نمی‌خواهند ببینند که مردم به ارزش‌ها پایبند هستند، مردم با مشارکت خود در انتخابات خط عزت، و استقلال و دفاع از ارزشها را بار دیگر به نمایش خواهند گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha