شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: متاسفانه در فضای مجازی، عده‌ای تلاش می‌کنند مردم را از حضور در انتخابات ناامید کنند و بگویند حضور در انتخابات‌های قبلی چه فایده‌ای داشته که بازهم در آن شرکت کنیم؟

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان که به ایوانکی سفر کرده است، ظهر امروز به میعادگاه نماز جمعه این شهر رفت و با مردم شهیدپرور ایوانکی دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، در جمع نمازگزاران جمعه شهر ایوانکی در سخنانی کوتاه به تبیین اهمیت برگزاری نمازهای جمعه پرداخت و گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمود «إِنَّ النَّاسَ یَجْلِسُونَ مِنَ اللَّهِ یَوْمَ الْقِیَامَةِ عَلَی قَدْرِ رَوَاحِهِمْ إِلَی الْجُمُعَاتِ، الْأَوَّلَ وَالثَّانِیَ وَالثّالث» نزدیکی مردم به خداوند در روز قیامت به میزان رفتن آنها به نماز جمعه به ترتیب نفر اوّل و دوّم و سوّم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با یادآوری حضور مستمر بیشتر شهدا در نمازهای جمعه افزود: حضور در نماز جمعه عمل به یکی از توصیه‌های مهم شهدای والامقام انقلاب اسلامی است.

امام جمعه سمنان تقرب به خداوند متعال را عامل ارزشیابی تمام کارها دانست و اظهار کرد: هر فعالیتی حتی فعالیت تولیدی اگر برای خدا و به قصد رفع مشکلات اقتصادی و عزت نظام اسلامی انجام شود ارزشمند خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، با ذکر آیه شریفه «نَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرید» و بیان این نکته که خداوند به انسانها نزدیک است، افزود: سعدی شیرازی در این رابطه می‌گوید «دوست نزدیکتر از من به من است، وین عجب‌تر که من از وی دورم» و حافظ شیرازی نیز می‌گوید «بیدلی در همه احوال خدا با او بود، او نمی‌دیدش و از دور خدایا می‌کرد»

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی شرکت در انتخابات را یکی از عوامل تقرب به خداوند دانست و گفت: حضور در انتخابات بطور خاص مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد.

امام جمعه سمنان ادامه داد: متاسفانه در فضای مجازی، عده‌ای تلاش می‌کنند مردم را از حضور در انتخابات ناامید کنند و بگویند حضور در انتخابات‌های قبلی چه فایده‌ای داشته که بازهم در آن شرکت کنیم؟

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، با بیان اینکه عده‌ای اقتدار و عزت نظام اسلامی و نزدیکی مردم به نظام را تحمل نمی‌کنند اظهار کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند مشارکت در انتخابات نیازمند جهاد تبیین توسط اقشار مختلف مردم بویژه مؤمنین و متدیّنین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به مشکلات موجود اقتصادی گفت: دولت شبانه‌روز در تلاش است مشکلات کشور را رفع کند لذا ما نیز باید وظیفه خود را در قبال شهدای عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی ایفا کنیم.

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بانوان و زنان علاوه بر حضور حداکثری باید فرزندان و اطرافیان خود را نیز به حضور در انتخابات آتی دعوت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha