سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
بیر

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه بانوان باید مکان مناسب و اختصاصی برای ورزش و تفریح داشته باشند، گفت: مسئولان همانطور که مکان مناسب برای ورزش بانوان ایجاد می‌کنند، برای فعالیت‌های اجتماعی آنها نیز مکان مناسب فراهم نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهر، با اشاره به حکمت ۵۰ نهج البلاغه راجع به متقی شدن، اظهار داشت: در این حکمت آمده که قلب‌های انسان و مردم گریزان است، اما محبت می‌تواند آنها را رام کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، ضمن گرامی داشت ایام پاسداشت زبان فارسی، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، زبان فارسی ظرفیت تمدن سازی و اینکه زبان علم بشود را دارد.

امام جمعه کاشان با تبریک سالروز ولادت با حضرت معصومه(س)، میلاد امام رضا(ع) و روز دختر، خاطرنشان کرد: مسئولان شهر هرگونه امکانات رفاهی که خانم‌ها لازم دارند را برای آنها فراهم کنند.

وی یادآور شد: پارک بانوان بسیار تدبیر خوبی است، لذا مسئولان شهر کاشان تزلزل‌هایی که در حاشیه شهر برای پارک بانوان به‌وجود آمد را هرچه زودتر برطرف نمایند.

امام جمعه کاشان، با بیان اینکه بانوان باید مکان مناسب و اختصاصی برای ورزش و تفریح داشته باشند، ابراز کرد: مسئولان همانطور که مکان مناسب برای ورزش بانوان ایجاد می‌کنند، برای فعالیت‌های اجتماعی آنها نیز مکان مناسب فراهم نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: همانطور که بانوان با حجاب اسلامی در خیلی از رشته‌ها توانسته‌اند مدال‌های بین المللی کسب کنند، در مسائل اجتماعی نیز باید زمینه برایشان فراهم شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha