پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
جشن

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب گفت: جشن تکلیف، سرآغاز فصل عبادت و بندگی و ارتباط انسان با خداوند متعال است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام سهرابی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب، امروز در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر شهرستان میناب، اظهار داشت: جشن تکلیف، سرآغاز فصل عبادت و بندگی و ارتباط انسان با خداوند متعال است که شما دانش آموزان در برابر خدا باید با انجام تکلیف دینی از گناه دوری کرده تا آینده خود را بسازید و سعادتمند شوید.

وی افزود: دستگاه آموزش و پرورش و خانواده ها در قبال این دانش آموزان معصوم موظف هستند تا به آنان هویت اسلامی و انقلابی ببخشند و در این زمینه باید تعامل داشته باشند.

حجت الاسلام سهرابی بیان کرد: جشن تکلیف بر شخصیت پاک و پر انرژی دانش آموزان، صحه می‌گذارد و خانواده هم باید در انجام فرائض دینی به آنان کمک کنند.

وی عنوان کرد: این جشن مقدمه‌ای برای برقراری ارتباط دانش‌آموزان با خالق هستی است که از امروز در برابر خدا باید با انجام تکلیف دینی از گناه دوری کرده تا آینده خود را بسازند و سعادتمند شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب بیان کرد: اقامه نماز سبب تقویت بنیه دینی دانش اموزان شده و این مهم در مقابله و کاهش با آسیب های اجتماعی مؤثر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha