پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
الله شکر عبدی

حوزه/ عبدی، خواستار نظارت بر نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی شد و گفت: عدم نظارت و نبود متولی یکی از مشکلات اصلی در مسیر ساماندهی این واحدها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، کمیته نظارت و ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی استان اردبیل امروز با حضور مسئولان نهادهای اجرایی مرتبط در محل اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل برگزار شد.

در این جلسه، حسن محمدی ادیب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، با اشاره به اهمیت ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در استان، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و شروع سفرهای نوروزی، ساماندهی این واحدهای خدماتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: طی ماه‌های گذشته، اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، اقدام به شناسایی و ارزیابی وضعیت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در سطح استان کرده که بر اساس این ارزیابی‌ها، بخش قابل توجهی از این واحدهای خدماتی نیازمند ساماندهی هستند.

در ادامه این جلسه، الله شکر عبدی مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، خواستار نظارت بر نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی شد و گفت: عدم نظارت و نبود متولی یکی از مشکلات اصلی در مسیر ساماندهی این واحدها است.

وی تصریح کرد: لیست نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی نامطلوب استان به‌ویژه در جاده‌های مواصلاتی استان، در این جلسه تشریح شد تا دستگاه‌های مرتبط برای ساماندهی آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha