یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 9, 2024
هاشمی

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: اگر امروز دور هم جمع می‌شویم و از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حرف می‌زنیم برای خودمان و جامعه است، چرا که جامعه ما نیازمند ترویج این فرهنگ می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام هبت الله هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز در مراسم یادواره شهدای غریب الیگودرز که در سالن اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره ۶۵۵۶ شهید استان و ۶۱۲ شهید منطقه الیگودرز به‌ویژه دو شهید غریب این شهرستان، اظهار داشت: شهدا برای امنیت و آرامش ایران اسلامی جان خود را با خدا معامله کرده و دین بزرگی بر گردن ما دارند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: اگر امروز دور هم جمع می‌شویم و از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حرف می‌زنیم برای خودمان و جامعه است، چرا که جامعه ما نیازمند ترویج این فرهنگ می‌باشد.

حجت الاسلام هاشمی عنوان کرد: امنیت و آرامش امروز کشور در سایه ولایت و جمهوری اسلامی حاکم است و این امنیت و آرامش روزافزون ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، با بیان اینکه توجه به فرهنگ ایثار و شهادت ما را قدرتمندترین کشور دنیا کرده است، خاطرنشان کرد: از دستاوردهای جمهوری اسلامی این بود که جایگاه شهید و شهادت معنا پیدا کرد.

حجت الاسلام هاشمی یادآور شد: الگوی شهدای غریب، حضرت رقیه و امام کاظم(ع) هستند که ۱۴ سال در زندان بود و در زندان به شهادت رسید و غریبانه دفن شد.

وی اکرام خانواده شهدا را وظیفه‌ای مهم خواند و گفت: نباید از احوال خانواده معظم شهدا غافل شویم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha