چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
ا

حوزه/ پاسدار امیری کیان گفت :وجود خانواده معظم شهدا مایه برکت و نعمت است و این امنیت و آرامش و اقتدار را مدیون شهدا و خانواده معظم شهدا هستیم و این وظیفه همه ماست که در خدمتشان باشیم‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان؛ سرهنگ پاسدار حجت امیری‌کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جزیره قشم امروز در آیین غبار روبی گلزار شهدای این شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: با این اعتقاد به این مکان معنوی آمدیم که قطعا تمامی شهدای گرانقدری که در این گلزار حضور دارند همراه ما و شاهد و ناظر بر این حضور ما هستند.

سرهنگ امیری کیا افزود: وجود خانواده معظم شهدا مایه برکت و نعمت است و این امنیت و آرامش و اقتدار را مدیون شهدا و خانواده معظم شهدا هستیم و این وظیفه همه ماست که در خدمتشان باشیم‌.

فرمانده سپاه ناحیه قشم بیان کرد: جانفشانی شهداء در دوران دفاع مقدس و در همه میدانها نشان داد اگر این عزیزان در روز عاشورا نیز حضور داشتند، به ندای یاری امام حسین علیه السلام لبیک می گفتند.

گفتنی است: این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، جناب سرهنگ امیری کیا فرمانده سپاه ناحیه قشم، سردار میرشکار فرمانده تیپ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصفاجوئیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قشم،حجت‌الاسلام والمسلمین حاجبی امام جمعه شهرستان قشم،شیخ خطیب امام جمعه اهل سنت قشم،حسینی تختی فرماندار شهرستان قشم،مسئولین شهرستان و پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه سپاه قشم و اقشار مختلف بسیج در گلزار شهدای قشم برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha