یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
انتخابات

حوزه/ وزیر کشور با بیان این که پایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات پایه های نظام جمهوری اسلامی را مستحکم تر می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم‌آباد، احمد وحیدی، وزیر کشور،امروز در همایش اقشار مختلف مردم در سالن همایش دهکده مقاومت خرم آباد با بیان اینکه مردم لرستان مردمی مومن، ولایی و انقلابی هستند، افزود: شجاعت، صداقت و ایثارگری های مردم لرستان در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و همواره مردم لر در دفاع از میهن خوش درخشیده اند.

وی با بیان اینکه استان لرستان ۶ هزار و ۵۵۶ شهید و قریب بر ۱۸ هزار و ۵۰۰ جانباز سرافراز را تقدیم اسلام و انقلاب نموده است، افزود: تقدیم هزاران شهید و جانباز اوج وفاداری مردم این استان را به نظام و انقلاب نشان می دهد.

وزیر کشور با بیان اینکه مردم استان لرستان در انتخابات پیش رو بار دیگر با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای از آرمان های اسلام و انقلاب دفاع خواهند کرد، خاطرنشان کرد: مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای همبستگی، وفاداری، میثاق و پیوند با شهدا و پیروی از ولایت را به نمایش می گذارند.

وحیدی با بیان اینکه مردم لرستان همواره در برگزاری انتخابات در طول عمر بابرکت انقلاب مشارکت بالایی در انتخابات گذشته داشته اند، گفت: ملت ایران با حضور باشکوه خود در انتخابات ۱۱ اسفند برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار این نظام ثبت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه پایه های اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند، افزود: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی کشور و نظام را در مقابل توطئه های دشمنان بیمه می‌کند.

وزیر کشور با بیان اینکه همه توجه دنیا به انتخابات ایران است، خاطرنشان کرد: دشمنان با تبلیغات دروغین رسانه ای خود سعی می کند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه دهد اما مردم بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی این توطئه ها را خنثی خواهند کرد.

وحیدی گفت: انسان های نادان و خودفروخته تلاش می‌کنند مردم را از شرکت در انتخابات باز دارند، چرا که عدم شرکت به نفع دشمنان و معاندان و گروه‌های تروریستی است.

وحیدی در پایان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات پایه های نظام جمهوری اسلامی را مستحکم تر می کند، افزود: مردم با شرکت گسترده در انتخابات مجلسی مقتدر را رقم خواهند زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha