شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
انتخابات

حجت‌الاسلام قاضی گفت: حضور پر شور مردم در انتخابات قوت قلبی برای حافظان امنیت است و قطعا دشمنان را ناامید و توطئه‌هایشان را خنثی می‌کند.

حجت الاسلام سیدحسین قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه اظهار کرد: در آستانه انتخابات مجلس خبرگان‌رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم، ان‌شاءالله مردم مانند راهپیمایی ۲۲بهمن در انتخابات هم حضور داشته باشند و به فرمان ولی‌امر و رهبر انقلاب لبیک بگویند.

وی افزود: مردم از گذشته در صحنه‌های مختلف حضور داشته‌اند و در این انتخابات نیز حضور گسترده خواهند داشت و در این رویداد مهم انقلاب اسلامی مثل همیشه خوش می‌درخشند و با حضور خود، خانواده و با دعوت از دوستان، همسایگان و آشنایان انتخابات پویایی را رقم خواهند زد.

کارشناس مذهبی گفت: یکی از انواع دعوت، دعوت چهره‌به‌چهره در محلات، بازار و مساجد است. مبلغان و افراد دغدغه‌مند با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت نمایند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از ظرفیت‌های تبلیغی استفاده از فضای مجازی و رسانه است، کسانی‌ که دارای صفحات پر بازدید هستند در راستای تقویت و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم را به انتخابات دعوت کنند که ان‌شاءالله انتخاباتی حداکثری و پرشور را رقم بزنیم.

حجت‌الاسلام قاضی با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون زحمات و تلاش‌های سربازان گمنام امام‌زمان(عج) است، شرکت ما در انتخابات باعث افزایش این امنیت و تقدیری از حافظان این آسایش و آرامش است.

وی افزود: حضور پر شور مردم در انتخابات قوت قلبی برای حافظان امنیت است و قطعا دشمنان را ناامید و توطئه‌هایشان را خنثی می‌کند.

کارشناس مذهبی حضور مردم در انتخابات را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: حضور مردم باعث می‌شود تا مسئولین کشور و دولت به تلاش و سعی شبانه‌روزی تشویق شوند، مسئولین باید قدردان مردمی باشند که با حضورشان دشمنان را نا امید می‌کنند. مسئولین باید قدر بدانند و تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی و گرانی‌های موجود و هرج و مرج در قیمت‌ها را کاهش بدهند تا مردم امید پیدا کنند و اگر مردم امید پیدا کردند در دیگر مناسبت‌های ملی و رویدادهای کشور حضور پیدا خواهند کرد.

وی اضافه کرد: حضور مردم باعث می‌شود که کشورهای جنایت‌کار و استعمارگر مانند آمریکا و انگلیس بدانند که این ملت پشت نظام، رهبری و شهدا هستند و همیشه در صحنه حضور پیدا می‌کنند و مثل همیشه دشمنان را ناکام و نامید خواهند کرد.

حجت‌الاسلام قاضی با تاکید بر انتخاب نماینده اصلح گفت: در خصوص شاخص‌ و ویژگی‌های فرد اصلح، رهبر معظم انقلاب ۱۸ ویژگی بیان کردند که اول باید این ویژگی‌ها را مطالعه و با افراد تطبیق بدهیم و بعد از آن طبق آن شاخص‌ها انتخاب کنیم.

وی افزود: یکی از آن ویژگی‌ها این است که فردی قوی و کار آمد انتخاب شود. اخلاق، ایمان و پاک بودن خوب است، اما باید یک فردی قوی و کارآمد که زبان گویا و قوی داشته باشد و بتواند حق مردم حوزه انتخابیه خود را بگیرد انتخاب شود.

کارشناس مذهبی گفت: اگر کسی با روابط نادرست وارد مجلس بشود، دیگر نماینده و خادم ملت نخواهد بود و خادم افراد است، چون فردی قوی نیست و با سوء استفاده می‌خواهد راه پیدا بکند. این دلیلی است برای عدم پیشرفت، پس باید فرد قوی باشد که بتواند جلوی فساد را بگیرد.

وی در پایان گفت : باید سعی کنیم ۱۸ ویژگی که حضرت آقا بیان کردند را با نمایندگان تطبیق بدهیم و اگر نتوانستیم افرادی را انتخاب کنیم، به لیست‌های افراد مومن اعتماد کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha