چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
پنجمین جلسه از هفتمین دور هیات ممیزه

حوزه/ دبیر هیئت ممیزه مشترک مراکز و موسسه های آموزش عالی و پژوهشی حوزه ای – دانشگاهی از ارتقای ۸ نفر از اعضای هیئت علمی به مرتبه علمی استادی و دانشیاری خبر داد .

به گزارش خبرگزاری حوزه, دکتر مرتضی توکلی دبیر هیئت ممیزه مشترک مراکز و موسسه های آموزش عالی و پژوهشی حوزه ای – دانشگاهی با اعلام این خبر گفت: در پنجمین جلسه از هفتمین دور هیئت ممیزه مشترک در روز ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ که در سالن جلسات دفتر ریاست جامعه المصطفی العالمیه تشکیل شد با ارتقای سه نفر از اعضای هیئت علمی به مرتبه استادی و ۵ نفر از اعضای هیات علمی به مرتبه دانشیاری موافقت شد .

وی افزود: در این جلسه حجج اسلام و المسلمین محسن قمی از دانشگاه باقرالعلوم(ع)، عبدالهادی مسعودی از دانشگاه قرآن و حدیث و محمدصادق یوسفی مقدم از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به مرتبه استادی ارتقاء یافتند. همچنین حجج اسلام و المسلمین محمد سربخشی و قاسم ابراهیمی پور نعمت آباد از مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) و مهدی غلامعلی از دانشگاه قرآن و حدیث و زین العابدین نجفی از دانشکده تربیت مربی عقیدتی سیاسی شهید محلاتی سپاه و سرکار خانم نیره قوی از پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی ارتقاء یافتگان به مرتبه علمی دانشیاری هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha