پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت‌الاسلام مهدی دهقانی

حوزه/ رییس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران گفت: روز قدس بهترین فرصت برای بیان جنایات رژیم جنایتکار صهیونیست علیه مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام مهدی دهقانی صبح سه شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان کامیاران که با حضور تمامی اعضا در سالن جلسات فرمانداری، برگزار شد اظهار کرد: روز قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات اسرائیل بر ضد مردم فلسطین و سایر ملت‌های مسلمان و آزادی خواه جهان است و باید از این فرصت تاریخی بهره گرفت.

وی افزود: در روز قدس امسال باید زمینه حضور حداکثری مردم به این مراسم فراهم سود تا زمینه حمایت و پشتیبانی مردم این مرز و بوم از مردم مظلوم فلسطین و غزه فراهم شود.

حجت‌الاسلام دهقانی عنوان کرد: امروز غزه بیش از هر زمانی نیازمند توجه وجدان‌های بیدار و حمایت آزادی‌خواهان جهان است و همه باید از مردم مظلوم دفاع کنیم.

در این جلسه، برنامه‌ریزی‌های نهایی برای اجرای هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس در شهرستان بررسی و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه هم چنین مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان کامیاران، از میدان امام خمینی (ره) به سمت چهار راه اصلی در ساعت ۱۰ صبح اعلام شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha