دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 1148524
۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
آیین تکریم و معارفه امام جمعه بندرریگ

حوزه/ امام جمعه بندرریگ با بیان اینکه اوضاع اسراییل امروز بحرانی است گفت: اسراییل در هفته گذشته ۷۰ حمله از سوی جبهه مقاومت و بخصوص حماس به خود دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی مصلح امام جمعه بخش بندر ریگ در خطبه‌های نمازجمعه با بیان اینکه تقوا گام برداشتن در راه خداست، اظهار داشت: گام‌های امروز شما در راهپیمایی روز قدس گام‌های متقی، محسنین و صالحین است.

وی با بیان اینکه اوضاع اسراییل امروز بحرانی است، گفت: اسراییل در هفته گذشته ۷۰ حمله از سوی جبهه مقاومت و بخصوص حماس به خود دید.

حجت الاسلام مصلح گفت: برای اولین بار صدور قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل که نشان از تسلیم در برابر خشم انظار عمومی جهان علیه اسراییل است، مبنی بر آتش بس فوری رقم خورد.

امام جمعه بندرریگ بیان کرد: پهن شدن فرش قرمز ایران زیر پای رهبران حماس و مقاومت فلسطین و استقبال رسمی ایران از رهبران حماس و جهاد اسلامی و ملاقات آنان با رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور و سران ارشد نظامی نشان از صحنه گردانی جنگ غزه از سوی ایران است.

وی گفت: مقام معظم رهبری به زیاد النخاله اطمینان داد که شما نابودی اسرائیل را خواهید دید، پافشاری مقاومت بر شروط خود نشان داد نه با جنگ و نه با مذاکرات بی‌ثمر قادر به کنترل جبهه مقاومت نیست.

حجت الاسلام مصلح اظهار کرد: کشتار ۴۰۰ نفر مردم عادی و تجاوز به زنان فلسطینی در بیمارستان شفا، درندگی احمقانه این رژیم منحوس را بیش از پیش نمایان کرد، تظاهرات ضد نتانیاهو در اسراییل گویای از هم گسیختگی و بهم ریختگی اوضاع درونی اسراییل است.

امام جمعه بندرریگ ابراز کرد: در این شرایط نتانیاهو با واکنش عصبی و منفعلانه خط قرمزهای ایران و حزب الله را شکست و با حمله تجاوزکارانه به کنسولگری ایران در سوریه غیظ خود را از قوه عاقله جبهه مقاومت نشان داد، اسرائیل بداند که خون سرداران رشید ما هدر نمی‌رود و این بار باید سیلی کوبنده و درهم شکننده را انتظار بکشند.

وی ادامه داد: به امید خدا ما عزت اسلام را زنده می‌کنیم و رژیم صهیون را از روی زمین محو خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha