پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حمید افتخاری

حوزه / حجت الاسلام افتخاری گفت: امروز رژیم صهیونیستی و حامیان جنایتکار او برای جبران شکست‌های خود، دست به هر اقدام و جنایتی می‌زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام حمید افتخاری امام جمعه صالح آباد امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به حادثه تروریستی در سوریه و حادثه راسک که منجر به شهادت حافظان امنیت و اقتدار کشور شد، اظهار داشت: هر دوی این جنایات از یک منبع خاص تأمین شده بودند و نقشه‌های آن توسط دشمنان جبهه مقاومت و ایران اسلامی طراحی شده است.

وی افزود: امروز رژیم صهیونیستی و حامیان جنایتکار او برای جبران شکست‌های خود، دست به هر اقدام و جنایتی می‌زنند.

حجت الاسلام افتخاری، با تأکید بر اینکه امروز ایران اسلامی بازوهای توانمندی دارد که نیازی به ورود مستقیم در جنگ ندارد، گفت: کافیست توسط نیروهای مقاومت، شکست رژیم صهیونیستی را رقم بزند.

امام جمعه صالح آباد، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار نوروزی با مسئولان نظام، یادآور شد: مقام معظم رهبری نسبت به مسئله حجاب و اهمیت حفظ آن تأکیداتی داشتند، همچنین بر اصل سهل انگاری برخی دستگاه‌ها در بحث حجاب موضوعاتی را فرمودند که با تمام قوا متولیان باید در جهت تحقق این فرمایشات اقدام کنند.

وی ضمن تشکر از حضور پر شور مردم صالح آباد در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از فلسطین، خاطرنشان کرد: این حضور پر شور بار دیگر مشتی محکم بر دهان یاوه گویان خواهد زد.

حجت الاسلام افتخاری همچنین با بیان اینکه در شب‌های قدر شاهد حضور پر شور مردم و به‌خصوص جوانان در مراسم‌های مذهبی بودیم که قابل تقدیر است، ابراز کرد: عید سعید فطر را نیز در پیش داریم، فرصتی ارزشمند که باید از آن به نحو احسن استفاده کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha