سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
رئیس حوزه هنری استان اردبیل

حوزه/ رئیس حوزه هنری استان اردبیل از راه‌اندازی اندیشکده تمدنی هنرهای شیعی با هدف افزودن داشته‌های فرهنگی و تاریخی بر محور داستان، فیلمنامه و تولیدات هنری در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، مهیار سپهری در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: حوزه هنری که از آغاز تأسیس بازوی فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی بوده، بر ۲ محور تعلیم و تربیت و تولیدات آثار فرهنگی و هنری اهتمام داشته و نقش آفرینی کرده است.

وی به تشریح برنامه‌های حوزه هنری استان اردبیل در سال جدید پرداخت و گفت: سال گذشته در حوزه تولیدات مکتوب، ۱۲ جلد کتاب با موضوعات پیشرفت، پایداری و بیداری تولید شد که اکنون در مرحله چاپ قرار دارد.

سپهری افزود: همچنین در سال گذشته ۳ انیمیشن در حوزه هنری استان اردبیل تولید شد که یکی از این تولیدات با عنوان «کاسه برنجی» موفق به کسب سه جایزه ملی شد.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل با بیان اینکه ذات هنر می‌طلبد تا هنرمندان پاتوق داشته باشند، تصریح کرد: در راستای رفت و آمد هنرمندان، دیدارها و برقرای جمع‌های هنری تلاش می‌شود خانه‌ها، کارگاه‌ها، انجمن‌ها و باشگاه‌های مطلوبی برای هنرمندان ایجاد شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha