جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: عملیات وعده صادق دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین مروی طی سخنانی در دیدار شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور با بیان این که عملیات غرورآفرین و عزت بخش «وعده صادق» حقیقتا عملیاتی بی‌نظیر و مایه عزت و افتخار کشور ایران بود، اظهار داشت: این عملیات را مقدمه‌ و تلنگری به رژیم صهیونیستی، حامیانش و مرعوبین منطقه‌ای او برای تحقق «وعده صادق» می‌دانیم که همان اضمحلال و از بین رفتن این رژیم غاصب، جنایتکار و آدم کش است.

وی افزود: طی این عملیات پس از حدود ۶۰ سال از یک کشور اسلامی به رژیم صهیونیستی اعلام خطر شد؛ شش دهه است که حتی یک گلوله از ناحیه کشورهای اسلامی به سوی این غاصبین جنایتکار شلیک نشده بود و همه مرعوب این اشغالگران بودند، امروز جمهوری اسلامی دیوار رعب از این رژیم جعلی را فروریخت و شکست.

وی همچنین در ادامه با بیان این که استحکام و تعمیق پیوند مردم با امامت و ولایت هدف جشن‌های دهه کرامت است، گفت: مستکبران و دشمنان انسانیت از هیچ تلاشی برای تضعیف و گسستن پیوند مردم با امامت فروگذار نیستند.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: در جشن‌های دهه کرامت باید سبک زندگی ائمه اطهار(ع) و پیام‌های تربیتی و اخلاقی به جامعه منتقل شود؛ این جشن ها باید مردمی برگزار شود، مردم رکن اصلی برگزاری این جشن‌ها هستند و مسئولان باید تنها تسهیل‌گر باشند.

وی ابراز داشت: کمک به تشرف زیارت اولی‌ها یا افرادی که سال‌های طولانی از تشرف آن‌ها به بارگاه حضرت رضا(ع) گذشته، یکی از سنت‌های ارزشمند است، شهرداری‌ها می‌توانند پشتیبان تقویت اعزام کاروان‌های زیارت اولی از سراسر کشور باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha